fok!: rode wijn in mijn spirit F14!

Gewoon niet drinken boven die zooi, heb dit nog nooit aan de hand gehad,
drink ook nooit boven mijn gear.

Eten jullie ook altijd boven je gear?
Zal een lekkere zooi worden dan :r
 
Origineel geplaatst door mikemix
Gewoon niet drinken boven die zooi, heb dit nog nooit aan de hand gehad,
drink ook nooit boven mijn gear.

Eten jullie ook altijd boven je gear?
Zal een lekkere zooi worden dan :r

Da's inderdaad wel het beste...
Ik ken ook iemand die tijdens een optreden een glas bier
op zijn synth had staan. Die ging dus ook om. Die synth
heeft het niet overleefd helaas.....
 
Origineel geplaatst door raabje
nou, dat was spannend vanmiddag, bedankt voor de support!

Ik heb er nog eens over heen geföhnd (spelling?), waarbij ik alle PFL knoppies een aantal keer heb ingedrukt, en de faders heb bewogen (tsja... je moet wat...)

Als ik een beetje door de spleetjes van de faders kijk, dan ziet alles er wel aardig uit. Ik denk dat alle banen op de printplaat aan de achterkant lopen, en aan de voorkant zit alle electronika, de kleine dingetjes... :confused:

Dus, de stekker erin gestopt, en alles lijkt weer normaal te werken..... :okdan: ik ben blij!



Alleen dat berichtje van RedTitan is dan een kleine domper..., dat zo een printplaat 2 maanden later alsnog de geest geeft.... We wachten af, resultaat op dit forum.... ;)

Ik denk dat mijn vriendin al een paar glaasjes teveel op had, toen ze hem omstootte. oog-hand coordinatie niet meer helemaal 100%.
is dit alles ???
ik heb wel eens een sloot bier de ssl mixer in wisseloord naar binnen zien gaan.....:o:
 
Origineel geplaatst door bliepertronic
is dit alles ???
ik heb wel eens een sloot bier de ssl mixer in wisseloord naar binnen zien gaan.....:o:

Lekkere sukkel dan....ik vind dit zeker niet stoer.

Knoop een touw om beide benen, haak het andere uiteinden aan een auto,
laat iemand flink wegrijden, kijk dan of dit pijn doet.
Is precies het zelfde.
 
eureka: Ik weet niet of dit het zelfde is maar om de twee jaar doe ik de brood rooster gewoon in de afwasser (wordt hij lekker schoon ) dan laat ik hem 2weken drogen boven de verwarming en dan doet hij het gewoon.

don´t try this at home
 
Origineel geplaatst door dr.DR�
eureka: Ik weet niet of dit het zelfde is maar om de twee jaar doe ik de brood rooster gewoon in de afwasser (wordt hij lekker schoon ) dan laat ik hem 2weken drogen boven de verwarming en dan doet hij het gewoon.

Moet je die brood rooster dan eerst af zetten of maakt het niet zoveel uit? :confused:
 
Origineel geplaatst door mikemix
Gewoon niet drinken boven die zooi, heb dit nog nooit aan de hand gehad,
drink ook nooit boven mijn gear.

Eten jullie ook altijd boven je gear?
Zal een lekkere zooi worden dan :r

Wat dacht je van roken,, ik ging een keer met mn vinger onder mn toetsen van de k1 langs en ik haalde hele brokken stuf en shag van de vorige 3 eigenaren er onder vandaan,,yuk
 
eureka: Ik weet niet of dit het zelfde is maar om de twee jaar doe ik de brood rooster gewoon in de afwasser (wordt hij lekker schoon ) dan laat ik hem 2weken drogen boven de verwarming en dan doet hij het gewoon.

Dat doe ik ook twee keer per jaar met mijn CD-speler. Daarna altijd weer een fris en sprankelend geluid.

................. waar gaat dit over
 
Origineel geplaatst door BananaWorld


................. waar gaat dit over

sommige dingen of delen kunnen wel tegen een stootje en andere niet. :engel:
 
Back
Top