fok!: rode wijn in mijn spirit F14!

Origineel geplaatst door r.5
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is... :D

:dubbel:

sorri..

Veel succes! Heb geen idee (officieel) hoe ik dit zou oplossen.
 
Origineel geplaatst door r.5
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is... :D

Vrouwen maken meer kapot dan alcohol goed kan maken...

Suc6 jongen, ik hoop dat je mixer het volhoudt. Misschien een positief puntje: Mijn dj-mengpaneel heeft een plakkerige cocktail overleeft!
 
Origineel geplaatst door BananaWorld
En om dan maar even compleet offtopic te gaan.

........ ik neem aan dat ze het daarna weer goed heeft gemaakt............ 8o)


Ze gaat heel ver om hem van zijn spullen af te houden en samen lekker een glaasje te gaan drinken8o)
 
Als je met een heel klein beetje dreft en warm water gaat poetsen, kun je het met een tandenborstel doen. Ik heb destijds mijn andere keyboard, waar alleen smurrie in de toets-contactjes zat, zo schoon gemaakt en die werken als een trein. Het gaat echt om het voorkomen van invreten waarom je het schoonmaakt.

Bandlid van mij had cola beerenburg in zijn bas - input laten flikkeren. Twee weken laten staan zonder stroom en het werkte weer als een zonnetje. Maand later alsnog overleden, input eruit en nieuwe erin.

Tip: nu verkopen op marktplaats en een nieuwe kopen ;)
 
Met dit bedrijf heb ik wel een goede ervaring als het om schoonmaken gaat van
brand en waterschade, niet echt goedkoop maar wel heel goed.
Trouwens als je vriendin een aansprakelijkheidsverzekering heeft dan kun je dit
via deze verzekering een oplossing vinden.

http://www.arepa.nl/
 
Dat bedrijf voor waterschade ziet er wel serieus uit... dan kost het schoonmaken van een Soundcraft de nieuwprijs van een Mackie... ;)

Ik probeer eerst even te bellen met de technische afdeling van Soundcraft, er zit een afdeling in Alkmaar:


via http://www.audioxl.nl/ naar http://www.arkaudiovideo.nl/

Ik heb wel gebeld, lang in gesprek vandaag.


En als jullie het echt willen weten: ze wilde het wel goedmaken, maar ik was niet in de stemming...
;{ ;{

Rita (zo heet ze... :) ) wilde op de internet bak zoeken naar een kaartje voor Jack Johnson (dat in 1 uur was uitverkocht) na een paar glaasjes Merlot 2003, Chili, lekker wijntje overigens... met een zware kater.. :)
 
Origineel geplaatst door dj sinn
wat doet je vriendin uberhaupt in de studio??

:biertje: & :r
 
Als ze nog een keer wijn over je mixer knoeit, direct een berg zout er overheen gooien. Daar trekt de wijn dan in!



gr. Tom
 
LOL ! lijkt me een gouden tip ! :D
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Als ze nog een keer wijn over je mixer knoeit, direct een berg zout er overheen gooien. Daar trekt de wijn dan in!



gr. Tom

8o) Ook handig met een live performance in de winter, bevriezen je handen niet!:eureka:
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Ik heb ooit bier in mijn workstation gehad, en het probleem daarbij was dat het de beschermende laag op de printplaat en stroom-adertjes aantaste.
Hoe het zit met wijn weet ik niet, maar het is in ieder geval minder agressief. Succes. Schoonmaken met een lauw sopje met een heel klein beetje zeep is het beste.

Balen zeg!
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met een laptop. Vol glas sinaasappelsap erover
(zuur + suiker, gegarandeerd problemen). De laptop ging meteen op zwart.
Alle stekkers er meteen uit, accu eruit. Ding op zijn kop gelegd. Daarna alles proberen
schoon te maken maar dat hielp niet. De opgedroogde suiker veroorzaakte diverse
kortsluitingen op de printplaten.

Uiteindelijk heb ik 'm helemaal uit elkaar geschroefd en alle onderdelen die vies waren geworden
met lauw-warm water onder de kraan met een tandenborstel voorzichtig afgepoetst. Daarna drogen
met de fohn, en nog eens minstens 24 uur op een droge warme plaats laten nadrogen.

Toen alles in elkaar gezet en sindsdien werkt alles weer 100%!
Hopelijk krijg je je mixert weer in orde....
 
Back
Top