De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit is echt KUT: net mijn kut-track af, wilde 'm opslaan en hoppa, crash! (Reason, in Mac nog wel)....weg kutnummer.. ....

Owww.. da's .. uh.. kut.

:D Dus ookal is het nummer niet geplaatst, doet ie toch z'n werk: 't is kut!
 
klinkt als of er cunt en klare samples/loops etc zijn gebruikt :D

Dat klopt, 6, gemaakt via het magix pakket met de soundloops, het komt inderdaad gecunt over.

Phochos:yamaha:

Toch heeft het wel wat, als je even wegdenkt dat het voorgebakken samples e.d. zijn.. :) dus tja.. inderdaad toch niet echt kut!! best goed eigenlijk! anders maak je een remix met je eigen stem en potten en pannen? :P dat is wellicht een stuk kutter ;)

Edit: zat in de war met TheCuntSymphony en Zware Batterijen :).. mja.. tis allebei kut ;)
 
Hmm ik zal de volgende keer beter m'n best doen dan!.. In elk geval een eer dat ik de 500ste ben 8o)

Zou trouwens wel vet zijn om een soort jubileum megamix te maken hehe.. zeg maar 1 grote mix met hooguit 30 secs een track die overgemixed wordt naar het volgende kut-nummer :) of is dat al wel eens gebeurd? Ben nog niet zo lang op dit forum dus moet nog even wat archief doorwerken :D
 
Zou trouwens wel vet zijn om een soort jubileum megamix te maken hehe.. zeg maar 1 grote mix met hooguit 30 secs een track die overgemixed wordt naar het volgende kut-nummer :) of is dat al wel eens gebeurd?
yep, dat heeft al reeds 4x de revue gepasseerd. maar als je je geroepen voelt voor een deeltje 5, ga je gang :D
 
Daar is ie dan!

kutter dan kut (dus nog kutter dan de gesneuvelde deel 1):

Mijn Subtraktor nep-clone namaak C1000 huismerk 303 acid electro-house track: http://rgen.be/Bergen - Der Neppe 303 Kut [Part Zwei].mp3

:kont:

Ik wacht de kut-reacties af.. en ga ondertussen naar de andere tracks hier luisteren :).. oja en nog een biertje pakken :mega:

Lekker trackje hoor! Vind ik niet kut. Oh wacht op 1:30 wordt het mider..
 
..iig, je bent hiermede nummertje 500 in het archief ...

:erm: uhh, klopt dat wel 6? Dacht dat 't al wat hoger lag qua aantal??
 
Daar is ie dan!

kutter dan kut (dus nog kutter dan de gesneuvelde deel 1):

Mijn Subtraktor nep-clone namaak C1000 huismerk 303 acid electro-house track:....

:D hehe, kan inderdaad zoals 6 al zegt nog wel wat erger, maar goed..

Wat wèl grappig had geweest als je dit nummer in een aparte thread had geplaatst en heel serieus had gezegd dat de echte 303 overdatum is en dat je MAKKELIJK hetzelfde of beter resultaat met nieuw spul kan krijgen.
En dan maar reacties afwachten... :dubbel:
 
Da's kut voor hem ja.. Maar eigenlijk past dit wel weer in deze Kutthread :D
 
hopa

hopa

hupseke , herr vatwaaser :dj:
 

Attachments

  • Herr VatWaasser.mp3
    942,4 KB · Bekeken: 59
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top