De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest II

Zoo… eindelijk weer eens een probeersel.. Niet goed genoeg voor bij ‘tracks’, dus prima voor hier 😁

 
Voor mij mocht je een nieuw topic aangemaakt hebben, want ik vind hem wel mooi!
Sh*t, mislukt 😁

Nee, bedankt! Ff opname probeerseltje; arpeggio-tje aan en knoppen draaien + wat toetsen drukken van andee bakkies..
 


SadBunny - Mark Wil Oliebollen Eten

Ik zit in dag 3 van mijn online banjo cursus, en mijn collega Mark is op weg naar huis om oliebollen te eten die al dan niet bij de coffeeshop vandaan komen. Dus tsja... Dan maar een wilde poging.
 
1677239354781.png


SadBunny - Ik Kan Zien Helder Nu, Voor Groninger Meeuw Van Motorforum

 
Laatst gewijzigd:
Ennnn jawel, daar is de KLAPPERRRRRRRRRRR VAN DE DAG, dag, dag, dag...



SadBunny - Driewerf Hoezo

Ik zat in een wel héél lange saaie Teams meeting vandaag, waar ik zelf eigenlijk weinig aan toe te voegen had (maar ik wilde even de discussie niet aan om eruit te gaan) dus ik had zin in Klystrack. Best lastig nog, net doen alsof je druk aan het meeschrijven bent, af en toe een klein chatberichtje of zo'n "reaction" applaushandje of hartje de room in slingeren, maar eigenlijk gewoon snerpende piepknarsratelgeluidjes door het gewauwel heen.

Eigenlijk was de meeting nog best geslaagd.
 
Hey, leuk hoor. Leuke deuntjes enzo. Goed te pruimen, maakt me vrolijk, dank je!
Dank... Maar qua kutnummer dan op zich wel weer gefaald dus :P

echt cool.
heb je dat ingespeeld?
Thanks. Enneh... Ingespeeld? In Klystrack? Nee, dat gaat niet :) Allemaal met het toetsenbord ingepriegeld in hexadecimale notatie. En alle instrumenten from scratch geschreven. Oldschool tracker FTW.
 
llo, Ben er nog eens eentje, deze keer collab met Senatrice uit Nebraska die heel veel van Trance houdt!

 
Back
Top