De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ome trigg balanceerd idd op het randje...
qua vergelijk met de gemiddelde rotzooi die er normaal gesproken voorbij komt is het wel wat twijfelachtig idd 8o)

Ik denk serieus dat het met wat aanpassingen zo een top 40 hit zou kunnen worden.. :D (beetje categorie 'konijntje' wat het nu goed schijnt te doen). Simpel en nonchalant.. achtig.. =:mega:
 
toen ik dat konijntje voor het eerste hoorde dacht ik dadelijk of ik een topic page gemist had hier :)
 
Ik zoek dat bejaarde voetjes van de vloer samba achtige nummertje, volgens mij was het van pjot ?
 
Ik zoek dat bejaarde voetjes van de vloer samba achtige nummertje, volgens mij was het van pjot ?
je bedoeld Clay - Fur Elise (Beachclub Voor 65 Plussers Swinger)? ...te vinden op volume 11 :L

Zo.. 'k heb gestemd. :mega:
hilversum 3 bestond nog nieeeeee....t
maar ieder had... z'n eigen stemmm...
 
Laatst gewijzigd:
Vond het wel leuk om mezelf hier op het forum te introduceren met een K*T nummer.

Hier is ie dan: http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=757242&songID=6310040

Leuke K*t nummers trouwens:halleluja


Vertigoooooooo,

en hier dan mijn nieuwte inzending :) ik wil het eens over een ander boeg gooien en het simpel houden (nuja wel veel pre productie dit op vocaal gebied)... en , dus muziekles voor doe het zelvers in één nummer, en zonder quantizing want daar had ik geen tijd/Zin meer voor :P
 

Attachments

  • Regaemuziekles_voor_doehetzelvers.mp3
    1.001,9 KB · Bekeken: 44

Attachments

  • H2o Mop.mp3
    938,4 KB · Bekeken: 41
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top