De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wil iemand mij kut nummer nog effe reeten? Ik kweet nie nee ha ha of ik het wel goed kut ha nee gedaan heb... nou ben ik onzeker. Dit is toch wel de eerste keer dat ik m'n zang kunsten openbaar maak.
 
Laatst gewijzigd:
Wil iemand mij kut nummer nog effe reeten? Ik kweet nie nee ha ha of ik het wel goed kut ha nee gedaan heb... nou ben ik onzeker. Dit is toch wel de eerste keer dat ik m'n zang kunsten openbaar maak.


nou, volgens mij is hij voldoende kut, ofsoietz..

:koffie:
 
Wil iemand mij kut nummer nog effe reeten? Ik kweet nie nee ha ha of ik het wel goed kut ha nee gedaan heb... nou ben ik onzeker. Dit is toch wel de eerste keer dat ik m'n zang kunsten openbaar maak.

velocitycurvedoscilatorvelocitycurvedamplifier:
het klinkt heerlijk kutchy vooral dat "O Yeah!" doet het 't al met al is het een heerlijke mislukte cumpostsitie.

Maar als u onzeker bent raad ik mijn:
Stel je voor je bent... in therapie te ondervinden.
Hier elders te beluisteren en te downloaden op dit forum.

Spoedig zal u zich rond en oranje voelen na deze sessie te zijn ondergaan :D
Dit galrandeer ik u.
 
Laatst gewijzigd:
velocitycurvedoscilatorvelocitycurvedamplifier:
het klinkt heerlijk kutchy vooral dat "O Yeah!" doet het 't al met al is het een heerlijke mislukte cumpostsitie.

Maar als u onzeker bent raad ik mijn:
Stel je voor je bent... in therapie te ondervinden.
Hier elders te beluisteren en te downloaden op dit forum.

Spoedig zal u zich rond en oranje voelen na deze sessie te zijn ondergaan :D
Dit galrandeer ik u.

:D ha nee ha ha
 
Wil iemand mij kut nummer nog effe reeten? Ik kweet nie nee ha ha of ik het wel goed kut ha nee gedaan heb... nou ben ik onzeker. Dit is toch wel de eerste keer dat ik m'n zang kunsten openbaar maak.
hij gaf mij zo'n schamend rood gevoel alsof ik hem zelf had gemaak dus missie volslaag en gebracht :koffie:

het zou zo maar kunnen dat deze dag uit gaat komen op +/- 20 K#s...

 

Attachments

  • teluurslab.jpg
    teluurslab.jpg
    155,4 KB · Bekeken: 47
  • 6 Trak - Membramen Plukken.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 59
Laatst gewijzigd:
Geheimzinnig hoor. Heb je binnenkort ook misery pop stars? Dat ze echt enorm kut nummers maken maar stiekem Juan Atkins of Autechre is ofzo?
 
Geheimzinnig hoor. Heb je binnenkort ook misery pop stars? Dat ze echt enorm kut nummers maken maar stiekem Juan Atkins of Autechre is ofzo?
naast het feit dat autechre geen kutnummers kunnen maken, pik je ze er denk ik zo uit door de ae-sound; idem dito hoor je duidelijk de overeenkomst tussen de kutzooi van res, kitt en afx#zoveel
 
Heheh.. so ik denk ik ken singe.
 

Attachments

  • Roepie Lekker Roepie.mp3
    686,9 KB · Bekeken: 64
Laatst gewijzigd:
So ey.. mooie mix, mooi arangement, helemaal af.

Ik geloof dat ik sinds afgelopen weekend 2 uur kut DJ Trag ik verslaafd ben aan deze vorm van cultuur.
 
meen ik daar in het nummer van trag het g-orgel, de monostront en misschien zelfs ende ook nog de tragmadrum te horen? :dj:
Ik geloof dat ik sinds afgelopen weekend 2 uur kut DJ Trag ik verslaafd ben aan deze vorm van cultuur.
t'is een beetje (heel erg) hetzelfde als jouw'n signature idd :mexico:

enniewee, wederom tiet veur next volume binnen nu en niet al te straks...
 
Ja ik zal mijn gearlijst eens aanpassen!
G-orgel, Tragmadrum Royal & Elite, Monostront Zoid + (ultimate mod edition), kutnummerverkutter, Valsekutsynth 1 en Royal, HAHAha!
 
IK heb onlangs het G-orgel en de Medival Cumposer aangeschaft.
Nu nog tijd en ruimte vinden en dan ga ik dit mooie kutnummersysteem vanmiddag uitvogelen.
 
Helaas de muzikanten zijn ziek

Dus heb ik vanmorgen snel mijn laptop gepakt en mijn gitaar, want verder lag iedereen op bed ziek te zijn geloof ik.

kroonpassage-HokumJugband.jpg


Dit plaatje maakt mijn hele post extra KUT!! WOW! :D
 

Attachments

  • EL L3NDELING - Helaas de muzikanten zijn ziek.mp3
    377,3 KB · Bekeken: 46
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top