De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wow Res! Lekkere muziek de laatste tijd, helemaal niet meer zo kut :( Maar wel genieten. Vooral Kut Mastertape (lekker lang) en Polymethylacrylaat (vette fx aan het einde). Ook zou ik wel eens een beschuitje willen eten met Trags Hete Doos.

Lohoest Taart Poe is trouwens gewoon meer dan moddervet! :okdan::halleluja (alleen de laatste minuut wordt het lekker kut :) )

4.jpg


SadBunny - Een Zakje Van Het Een Of Ander
 

Attachments

  • SadBunny - Een Zakje Van Het Een Of Ander.mp3
    3,2 MB · Bekeken: 42
Laatst gewijzigd:
clown%20mama.jpg


SadBunny - Daar Heb Je Flipo De Clown En Mama Just Killed A Man
 

Attachments

  • SadBunny - Daar Heb Je Flipo De Clown En Mama Just Killed A Man.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 60
Kraakpiepkrasbamharkpetsbeuker
 

Attachments

  • kraakpiepkrasbamharkpetsbeuker.mp3
    1.013,9 KB · Bekeken: 45
I.v.m. ziekte van ome Phooch kan ik even geen kutstukken maken. Mijn excuses ervoor.
 
Balen zeg !
Toch geen mexicaanse griep ?

Iedergeval beterschap!!!

Nee,

Zeer zware kou, problemen met linker- en rechterlies (beiden kanten een ontsteking) en ontsteking aan linker- en rechteroor. Daarnaast 39 graden koorts en pijn in het hele lichaam. Moet deze week even uitzieken. Voor de ontsteking heb ik een kuur gekregen die ik helemaal moet afmaken.

Hopelijk kan ik komend weekend weer een paar nummers in elkaar flansen.

Phochos
 
Dit is m dan, de unieke LYJ flavour. Of tenminste, die van 28-03-2007. Roerige tijden. Speciaal voor deze draad in extra-kut 64 kbs mp3 formaat en volledig un-cut, opdat de sound de volle 19 minuten lang (dus inclusief plaspauzes en 'oh-fuck' momentjes) adequaat kut blijft.
 

Attachments

  • sanple.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 55
Dit is m dan, de unieke LYJ flavour. Of tenminste, die van 28-03-2007. Roerige tijden. Speciaal voor deze draad in extra-kut 64 kbs mp3 formaat en volledig un-cut, opdat de sound de volle 19 minuten lang (dus inclusief plaspauzes en 'oh-fuck' momentjes) adequaat kut blijft.

Wow, kut en unkut tegelijk. En dat 19:15 achter elkaar... Het is weer huilen met de kut op... :okdan:

Trouwens... Volgens mij is de hele track één groot "oh-fuck" moment? ;{=(:mega:

/edit: hoe veel zuip jij dat je meer dan een plaspauze nodig hebt in 19 minuten? :D:D
 
Beepliotheek
 

Attachments

  • beepliotheek.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 56
annoying.gif
 
Ik geloof dat spijt ga krijgen dat ik hiernaar heb geluisterd zoid :?
en ook beterschap pooch : let the cunt be with you!
 
Laatst gewijzigd:
Bij gebrek aan 6, moeten we zelf maar de standjes gaan bijhouden en de statestiekels scheren... Res is inmiddels doorgestoten tot de #2 positie (en ik cum daarmee op #3). Ik verwacht dat hij over minder dan een maandverband zoid van achteren zal nemen om de #1 uberkutter te worden.

 
Nog niet in z'n wildste dromen...
 
Nog niet in z'n wildste dromen...
and the battle begins...
(wellicht moet ik mij, als ik wat meer tijd heb, ook maar weer eens in de strijd gooien)
 
Ik zal mijn scriptje er weer eens bijpakken om geautomatiseerd de laatste iets-van-30 CUTB volumes te downloaden die ik nog niet heb...

En ik heb een vaag idee voor een nieuw scriptje om een klein databasetje te maken van kutnummer gegevens. Als je dat in CSV opslaat kun je bijv. in Awk (onder Linux/Unix) heel eenvoudig allerlei leuke subselecties en filters programmeren met een standaard input filterend scriptje, maar je kunt het natuurlijk ook in Excel importeren en daarin werken (maar ik ben helaas praktisch ongetraind in Excel scripts).

Ik weet trouwens niet hoe die zessentrekker zijn gegevens bijhield (of welke nummers hij wel of niet meerekende of whatever), maar wat ik wil doen is mij volledig baseren op de inhoud van de CUTB volumes zodat ik niets handmatig hoef te doen ;-)

Ik begreep dat hij wel gewoon met CUTB doorgaat (dus hij zal ook nog wel meelezen neem ik aan), dus dat kan ik mooi geautomatiseerd blijven doen dan :)

Wat ik alvast in mijn hoofd heb om per kutnummer op te slaan (en waar je dus statesticles op kunt baseren):
- auteur
- titel
- bitrate, duration, etc.
- datum
- tracknummer in CUTB volume
- CUTB volume nr
- CUTB volume url

Dat kon ik zo snel even bedenken, het wordt vast nog wel meer. Als jullie nog ideeën hebben voor wat voor informatie dan hoor ik het graag.

Ik wilde toch al eens zo'n ding schrijven voor al mijn eigen MP3's (en ja ik weet dat er ook al (free)ware voor te krijgen is om een MP3 database aan te leggen maar ik wil het zelf doen omdat ik 'm specifiek anders wil dan alles dat ik tot nu toe heb gevonden) en dit is een goede reden om er eindelijk eens aan te beginnen. Daarna kan ik hem trouwens ook makkelijk adapten voor al (dan niet) mijn foto's :)

Zo maar een paar dingen die ik bijvoorbeeld wel eens zou willen weten en wat erg makkelijk uit die data te trekken zou zijn:
- Tabel gemiddelde/record lengtes songtitel
- Tabel gemiddelde/record lengtes auteurnamen
- Tabel gemiddelde/record durations, per tijd/auteur
- Grafiek van gemiddelde duration en bitrate afgezet tegen tijd
 
Wow, kut en unkut tegelijk. En dat 19:15 achter elkaar... Het is weer huilen met de kut op... :okdan:

Trouwens... Volgens mij is de hele track één groot "oh-fuck" moment? ;{=(:mega:

/edit: hoe veel zuip jij dat je meer dan een plaspauze nodig hebt in 19 minuten? :D:D

Haha zwakke blaas. Nee het is vooral sleur en pleur uit de geluiden folder en dan min of meer willekeurig aanklikken. Lijkt me dat de meeste hier toch wel zo n folder hebben? :mexico:
Zou zeggen maak je eigen mega-kut-mix :eureka:, als het moet kan ik denk ik wel een etmaal van dit soort rommel maken (maar wees gerust dat zal ik niet doen) zeker als ik al mijn spectrale experimenten mee ga nemen. Weggooien is ok zo zonde he :bekdicht:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top