De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... maar Hank daarentegen klinkt als 2 druppels water precies & exact hetzelfde als Charles en die is dan wel weer into the ladies
 
@zoid: Ik denk dat charles' tweelingbroer (Hank) te horen is in je Lucky Charles trek (aangezien 100% niet geïnteresseerd is in vrouwen)...

ik vond het ook al bevreemdend daar Charles meer van de winterpeen is dan van de passievrucht...

:erm: Tenzij ie nog steeds onder invloed is van z'n LSD-trip uit 't VN-gebouw en zich (nog steeds) ergens op een eiland bevind met <<helaas voor hem>> alleen maar bevallige dames...

MAAR kan uiteraard ook een mix-up zijn met z'n 'evil-twin' Hank..
 
Trukurkrut
 

Attachments

  • Trukurkrut.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 50
Ja, wat een kutweekend! Heb me al een tijd niet meer zo vermaakt :D

Heb trouwens ook in jááren niet meer die ouwe kutnummers van mezelf beluisterd. Was ook weer even een blast from the past. Ik zag mezelf zo weer zitten, bij mama thuis, koptelefoon op, veel te jong een joint in me harses met het raam open en de wierook vlak naast de deur (nee mijn moeder had vast géén idee! ;)) mijn huiswerk verslonzend, dromend van mijn ontmaagding die ik "echt dit jaar nog zou hebben! (uh huh)", balend van geldgebrek (éénouder-uitkeringsgezin, tsja, hoe veel 8088's ik niet bij de vuilnis uit de buurt heb wegesjouwd?!), programmerend in QuickBasic (en mij afvragend waar toch in 's hemelsnaam iemand ooit arrays of subroutines voor zou willen gebruiken), prince of persia 1/populous/Stunt Driver/WITW is San Diego/Bad Street Brawlers/Operation Wolf/Chips Challenge/Commander Keen/Duke Nukem/Budokan/Civilization 1/BlockOut/Barbarian/Golden Axe/Perestrojka/Arkanoid/etc.etc.etc. spelend, Thea Beckmann/Astrid Lindgren/Jan Terlouw etc. verslindend, altijd en altijd klaarzittend om op TAPE/REC te drukken als er een leuk liedje op radio 3 langs kwam (Oh Me So Horny bijvoorbeeld), handmatig doorgebrande Hercules Monochrome en CGA chipsets reparerend met een belachelijke overkill soldeerbout (ging bijna altijd mis), masturberend op Ranja de Roversdochter of zo (of een willekeurig ander stoer wijf uit een of ander avonturenboek), horoscopen uit mijn duim zuigend voor de schoolkrant, meerstemmige liedjes zingen door van het ene versleten bandje naar het andere te overdubben met een zelf ingesoldeerde ingang voor een geïmproviseerde microfoon (lees: een opengebroken koptelefoon, werkte toen nog redelijk goed)...

Aaahhhhhhh... Those were the days! En dit weekend heb ik 't allemaal herbeleefd. I ABSOLUTELY :luv: de kutnummer topic.

/edit: aaahhhh, those were ECHT the days. Ik was er toen rotsvast van overtuigd dat ik nooit heimwee naar die tijd zou hebben... Nou moet ik naar bed anders ga ik nog janken :D

Jij hebt het wel vaker over vroeger. Jammer dat ik dat niet zo goed kan want ik herinner me niks meer. :biertje:

Ik had vandaag tegen de leraar dikke shit geluld over sinussen bij elkaar optellen en er een blokspanning/zaagtand van te maken enzo. Al die lui zo van :confused:

Haha prachtig.
 
Wat een off topic sentimentele ge&^%#&^$ !!!

Enfin.. :D

Let's return to the classics..

attachment.php




...
 

Attachments

  • playmobil!.JPG
    playmobil!.JPG
    33,9 KB · Bekeken: 50
He? Waarover?











:D
 
Uhm... Sinussen bij elkaar optellen --> zaagtand? Als je sinussen bij elkaar optelt wordt het toch gewoon een golf op een meta-golf? Een zaagtand is meer iets van y=x modulo 1 dacht ik. Dat kun je vervolgens natuurlijk best weer sinusoïdaal of anderszins bewerken :)

P.S. Maar ik ben alweer langer van school dan ik wil weten hoor :D

Hier, de Ballade van de Boogie van de Opgetelde Sinussen, in Soort Van C-Mineur.

[modeshowmode]
Op de catwalk ziet u Schoonachtedelbare hoogheid Sinus van Ballade tot Boogie. Zij draagt als hoofdtoon een jurk van Perzische dubbelgemoduleerde Sinus, bestaande uit een luxe golvende frequentiemodulatie gecombineerd met een ruwzijden cutoff golfpatroon. Dit alles wordt begeleid door een onderkleding van orgelboogie en pianoballade. *applaus*
[/modeshowmode]

/edit: taalfout + modeshowuitbreiding.
 

Attachments

  • DeBalladeVanDeBoogieVanDeOpgeteldeSinussen.mp3
    2 MB · Bekeken: 50
Laatst gewijzigd:
6 Trak - Res.mp3‎ (653,5 KB, 5x gelezen)
6 Trak - RBI.mp3‎ (8,80 MB, 6x gelezen)


T zijn ook eigenlijk geen kut nr.s
cker RES zou uitgewerkt kenne worde tot prima track.

RBI heb ook wel heldere momenten her en der....duurt alleen wat lang...hehe
 
Groggel
 

Attachments

  • Groggel.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 64
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top