Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door Roel
en meneer access zegt:



het is wel trage troep daar zeg! heeft iemand al iets gehoord wanneer dat ding nu eens leverbaar wordt?

beloofd half december.... beloofd half maart... what's next?!

Men heeft bij access al toegegeven dat men het TI aspect een beetje te vroeg gemarket heeft. nuja, de hardware was al maanden geleden af, maar de TI functionaliteiten worden momenteel gebeta-test, liever een goed werkende synth afleveren op alle fronten zou ik zo zeggen....
 
Origineel geplaatst door CosmicDreamer
Men heeft bij access al toegegeven dat men het TI aspect een beetje te vroeg gemarket heeft. nuja, de hardware was al maanden geleden af, maar de TI functionaliteiten worden momenteel gebeta-test, liever een goed werkende synth afleveren op alle fronten zou ik zo zeggen....
dat weet ik, beloofd is beloofd.
na het niet halen van de beloofde datum is een tweede termijn genoemd die weer niet werd gehaald, dat vind ik een beetje onprofessioneel... zeg dan gewoon dat t niet lukt en ie pas in 2007 af is... leuke voorraadkosten trouwens al die hardwareunits :)
kortom leuke fabrikant met een leuk product, die tot dit akkefietje een reputatie had niks te beloven wat men niet kon waarmaken, kortom betrouwbaar was.... maar goed, er wordt aan gewerkt ..:D
 
het is wel trage troep daar zeg! heeft iemand al iets gehoord wanneer dat ding nu eens leverbaar wordt?

Jij zei anders dat hij er binnen een maand zou zijn :D


groet

Tom
 
Origineel geplaatst door Tom 32
Jij zei anders dat hij er binnen een maand zou zijn :D


groet

Tom

The soundfactory in belgiƫ(overigens een goed winkeltje) komt af met "We got an email today(29april).....TI is almost ready!:luv:
 
The soundfactory in belgiƫ(overigens een goed winkeltje) komt af met "We got an email today(29april).....TI is almost ready!

Mijn naam (Tom) is niet voor niets afgeleid van Thomas.....
.....eerst zien en dan geloven :D


groet

Tom
 
Origineel geplaatst door Tom 32
Jij zei anders dat hij er binnen een maand zou zijn :D
mijn opmerking was gebaseerd op een belofte aan een bevriende muziekwinkel dat ie er voor eind april zou zijn,
heb er even achteraan gebeld, maar (weer) niet.
(dus ik zeg voortaan ook niets meer wat anderen beloven, want daar heb je toch maar jezelf mee) :)
 
als het bedrijf zelf hun shipping dates ter harte neemt (welk niet veel synth bedrijven doen eigenlijk, toch niet zoals dat is met PC games ofzo), dan kan de winkel iets bepalen, maar geen enkele winkel kan dit als de situatie dusdanig is als nu met de TI
 
Ik kan op zich best begrijpen dat ze geen ondeugdelijk produkt op de markt willen zetten.
Ik snap ook nog dat dit tijd kost, maar ik begrijp dus niet dat je willens en wetens met data gaat strooien, je er niet aan houdt, niet met een reactie komt, maar wel weer doodleuk met een nieuwe datum komt en de hele kermis opnieuw begint.

De gotspe is dat ik helemaal geen TI wil, dus waar maak ik me druk om :D

Overigens wacht ik nu al wel ruim 2 maanden op de Alesis Photon x25. Dat word ook maar uitgesteld, wordt door importeur ook niet gereageerd op mailtjes. Krijg steeds andere data voor m'n kiezen. Dat beneemt je toch op een zeker moment veel van het plezier dat een aanschaf met zich meebrengt.


groet

Tom
 
ik heb eigenlijk niet anders geweten dan "wachten op synthesisers en hardware om muziek te maken:", bij de roland xv5080 was dat zo, de yamaha 02r, de andromeda, korg heeft dat probleem ook
 
@Roel, dat van 2007 was een kwinkslag mijnerzijds.

Trouwens dat technische verhaal van Access klopt niet. Toevallig heb ik hier mLan draaien met 16 in/outputs.
OK, je hebt er toch wel een snelle bak voor nodig om de latency aan de lage kant te houden plus een A-merk firewire adapter. Maar ook zij hadden veel meer beloofd dan dat ze waar hadden kunnen maken. Maar het draait prima deluxe.
En niet voor niets dat ik flink op het mLan forum loop te zieken om Yamaha zoveel mogelijk met hun neus op de feiten probeer te drukken plus gebruikers op de gevaren te wijzen zodat ze dat marketing geblabla niet als zoete koek slikken.

Trouwens in dit geval met Access moeten ze ook niet teveel van die tegenslagen krijgen. Want reken maar dat die voorraad TI's die nu ergens in een loods liggen ook flink knaken kost. En als schuldeisers ongeduldig worden dan gaat die toko failliet en zit je zonder TI (en C)
 
@fuse :D ik denk dat je er met 2007 helemaal niet zover naast zit!

het technische verhaal komt van de product director van Access, wellicht moet het binnen het referentiekader "beperkt budget @ access" bekeken worden? mLan... ik weet nog dat er een aansluiting in mijn vroegere A4000 sampler zat! :)

ik hoop ook dat access er niet aan onderdoorgaat. is een groot risico wat je loopt met zo'n voorraad, wat betreft waarde, klimaat, beveiliging, en andere risico's.
ik heb het al eens gezegd, ze hebben nu een waldorf engineer aan boord, nu maar hopen dat het niet zoals waldorf afloopt..

hoe dan ook, ik koop straks een ti (of een 2ehands c;)), mijn waardering voor de technische mensen erachter blijft, mijn waardering voor de manier van zakendoen is verminderd.
 
Bah ben het echt goed beu dat wachten :r. Zit echt serieus te denken om for the time being een C te kopen terwijl ik wacht op de TI.

De houding van Access geeft me echt de indruk dat het nog maanden gaat duren, op de mailinglist geven ze ook niets vrij (behalve dat ie in een betatest fase is), mailtjes naar Access worden ook zeer onpersoonlijk beantwoord met een copy/paste van de melding die vorige maand op de mailinglist is verschenen, geen enkel(e) blad/website heeft al een preview exemplaar gehad... Het lijkt me echt heel sterk dat dat ding any time soon op m'n deurmat zal vallen.

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de effecten van een C? dan bedoel ik voornamelijk de reverb en delay. Ik heb ooit een keer een Virus B van een vriend geleend, en er staat me iets bij dat je de keuze had tussen OF globale reverb OF globale delay (met globaal bedoel ik dat alle parts hetzelfde effect gebruiken). Is dat bij de C ook zo? Of heb je daar minimaal een globale reverb EN een globale delay?

Die onafhankelijke effecten van de TI zijn voor mij best belangrijk, ik ben/was een Novation Nova gewend, en onafhankelijke FX per part is toch wel heel erg handig, vooral als je niet veel apparatuur hebt staan.
 
Origineel geplaatst door MikeJarod
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de effecten van een C? dan bedoel ik voornamelijk de reverb en delay. Ik heb ooit een keer een Virus B van een vriend geleend, en er staat me iets bij dat je de keuze had tussen OF globale reverb OF globale delay (met globaal bedoel ik dat alle parts hetzelfde effect gebruiken). Is dat bij de C ook zo? Of heb je daar minimaal een globale reverb EN een globale delay?

op de virus c heb je een aantal effecten per kanaal, zoals distortion, eq, phaser, chorus en nog wat.
daarnaast heb je een globale delay (een hele gave trouwens) en een globale reverb (...), en nog wat grapjes die een combinatie van beiden zijn.
 
Laatst gewijzigd:
die delay & reverb kunnen 1 x samen gebruikt worden (globaal dus)

met de T kan je dit 16 x gebruiken. (dus 1 delay+reverb per part:)
 
beloofd half december.... beloofd half maart... what's next?!

ondertussen is de virus beloofd half december, half maart, eind april....

het is... half mei !

ik geloof dr niks meer van, zelfs niet van de audio demo's :erm:
 
tralalalala....

nee joh nog maar 4 weken dan komt ie echt....;)
 
Back
Top