Neutone Morpho

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
1.124
Locatie
Landgraaf



Gratis ai morphing effect. Vandaag er even mee gespeeld. De 4 gratis modellen werken die je kunt downloaden maken me in ieder geval enthousiast. Wil je meer modellen dan kun je die (uiteraard) tegen betaling downloaden. Door te mixen met allerlei geluiden ontstaan weer andere inspirerend werkende sounds.





downloadlink: Neutone Morpho
 
Laatst gewijzigd:
lijkt me zeker interessant, was in de aanbieding via Plugin Alliance. onduidelijk is of je voor het trainen van eigen modellen moet betalen.

want in de betaalde versie, moet je ook de modellen erbij kopen, in-app purchases....

dus een beetje vervelende benadering....

degene in de aanbieding is inderdaad een net andere plugin, ik heb beide niet geprobeerd, want trainen van eigen modellen lijkt me leuker, en heb alternatieven.... niet op morph/train nivo (sja, synplant 2, maar die gebruik ik als 'shapeshifter').

wel interessant, zeker! ik herhaal, net als Dreamtonics Vocoflex, die ik al heb... en gebruikt.. op laatste track...

er komt nog een voice 'changer', of beter transformer??,


.....

er zal wel meer op dit gebied komen...... (Vocoflex trainen, eenmaal gekocht, kost niets.... doet de plugin zelf....)
 
Erg leuk pluggie, maar eerst had ik bij laden in FL 60% CPU load (12th gen i7), idle. Na enige tijd zakte dat naar 20%.
Nu wil ik verder met het project maar saves met Morpho erin crashen FL allemaal.

Ik ga maar even op een paar flinke updates wachten, heb ze wat info erover gestuurd.
 
Laatst gewijzigd:
Erg leuk pluggie, maar eerst had ik bij laden in FL 60% CPU load (12th gen i7), idle. Na enige tijd zakte dat naar 20%.
Nu wil ik verder met het project maar saves met Morpho erin crashen FL allemaal.
Werken bij mij zonder crash in Bitwig studio. CPU load is wel hoog voor mijn oude computertje maar hij red het net.
 
Back
Top