Onmogelijke verpakking bij Jumbo

Nu het toch bespreekbaar blijkt te zijn (supermarkt ergernissen in het leven van de synthesizer enthousiasteling) ; nevel bij de groenteafdeling in de AH !@#€?&! :stupid

En inderdaad herkenbaar "hersluitbare verpakkingen" die anders dan gepland openscheuren en totaal niet meer sluiten.

En de plastic zakjes van Ekoplaza op de groenteafdeling die ik nooit open krijg binnen 10 seconden.
 
ik gooi het met verpakking en al in de frituur
Ik ben weliswaar niet de snackbar.. maar New Kids had ergens wel een punt (da hoort nie) :koffie:
 

Attachments

  • images.jpeg
    images.jpeg
    7,2 KB · Bekeken: 18
De tang bij de broodjes waarbij minstens 1 op de 3 pogingen eindigt met broodje op de vloer is toch zeker wel de met stip op één ergernis bij de supermarkt mag ik hopen.
 
Ouders die hun kind in de supermarkt al winkelend broodjes laten eten, dus nog voordat ze de broodjes hebben afgerekend. :? Ik zie het regelmatig. En geef je kind gewoon thuis te eten.
 
winkelen? supermarkt? nog een voordeel ontdekt tijdens de corona periode samen met het interweb: bestel en bezorg! heb al minimaal 2,5 jaar geen supermarkt meer van binnen gezien; nooit meer irritante winkelbaasjes en winkelende mensen, nooit meer van die betweterigen met van die meewarige blikken, veroordelend naar anderen kijkend...
1 keer in de week een vriendelijke student te woord staan...

o zoete apantropie
 
nooit meer van die betweterigen met van die meewarige blikken, veroordelend naar anderen kijkend...
Dat overkomt mij nu nooit in de supermarkt eigenlijk.

Maar ik ben dan ook wel een buitengewoon charismatische verschijning natuurlijk.
 
Laatst gewijzigd:
Ik doe ook veel pic nic laten bezorgen tegemwoordig...

Wel jammer dat ik nu eigenlijk nooit meer in een impuls een zak paprika chips en een doos vlammetjes in t mandje pleur.

En je zou denken dat dat alleen maar goed is en dat je dan een beetje gezonder word... overtollig kilootje kwijtraakt...

Maar blijkbaar word dat weer teniet gedaan doordat je het loopje door/naar de supermarkt nu mist want ik ben er geen kilo van afgevallen 🤣
 
Bij de Vomar supermarkten hoef je alleen maar te zorgen dat je de vierde in de rij bent, en je boodschappen zijn gratis. Zelf nog nooit meegemaakt.. wel als lachende derde getuige van een hoop consternatie richting de kassiere van iemand die vierde meende te zijn.. gillend de supermarkt uit.. wat een entertainment krijg je daar soms gratis en voor niks.. :dubbel:
 
Back
Top