Deel hier je idioot verlanglijstje

Een Alesis Andromeda, just for the looks… Het geluid is verder niet bijzonder en de waardes van sommige knoppen zijn te extreem waardoor het verder voor mij geen waarde heeft. Maar gewoon mooi en de filter knop is lekker groot. En wellicht een Ti, ook voor de looks. Is beter te gebruiken in mijn setup, het zij dat de software niet meer word ondersteund op de huidige Mac’s. Dus ja, just the looks. Zelfde voor zo’n dik SSL desk. Zou er heel mooi zijn, zeker met een mooie set van die outboard compressors etc. Maar ja, ook dit is leuk voor de sier.
 
De zolder staat al zo vol....


Maar dit kan er altijd bij,

Yamaha G1X
Fairchild 670
IMG_5092.jpeg
 
  • Duimpje
Duimpjes: DRe
Dat [808 syncen met Atari midi] kan toch met een midi to sync24 converter box? Volgens mij deed ik dat vroeger met een MSQ100 maar ik denk dat er tegenwoordig betere opties zijn.

Syncen lukt wel, ik vind het gewoon niet zo handig dat de concrete patterns dan in de 808 zitten en niet mee in de Atari. Zo raakt het wat verspreid. Gewoon niet mijn workflow.
 
Een weekje privéles thuis van LudoWic lijkt me wel wat voor mijn lijstje.
 
Bedenk wel dat hier nog geen stepped knoppen op zitten en dat kost 600 of 700 euro meer. Want dat gaat met weerstanden per step.

ook mijn verlanglijstje

Een Neve 8068 uit 1976 48x of 1073
3 m50s met alu
Een stereo pair m49 V had ik bijna gekocht voor 10 k maar toch niet gedaan. Ik wist dat ik er spijt van zou krijgen
 
Laatst gewijzigd:
Een GDS en een Fairlight zijn eigenlijk ook wel leuk om er nog bij te hebben.:dubbel:
 
fairlight lijkt echt niet. super groot en harde studie vereist.

een huis me een studio waarvan 1 kamer helemaal met gevulde eurocrack.
en dan meerdere kamers als booth waar dan een aantal amps staan.
En dan via de modular fx send de amp kan aansturen en via een mic weer je return terug krijgt.
en een giga kelder met plate reverb die via 2 mic terug naar de mixer komt.
De kelder die je dan op commando met sex slavinnen kunt vullen om de akkoestiek te kunnen veranderen.
 
Laatst gewijzigd:
Heb wel sexslavinnen maar geen kelder.
Dat is niet goed voor de akkoestiek
 
Back
Top