Piano Libraries favorieten

Hmm, met 3 gratis models is dat wel verleidelijk op zich. Ik neem het nog even in beraad.
Je kunt altijd de trial versie downloaden, dan kun je elk piano model ook proberen, misschien vind je het wel helemaal niks namelijk.

Als ik nu zou moeten kiezen zou ik gaan voor de Bechstein (dat is mijn meest gebruikte tot nu toe), de bosendorfer en de Steinway D (omdat je in die package daar 2 models krijgt, de NY steinway D en de Hamburg Steinway die iets softer is). De Steinway B is ook gaaf, die klinkt wat meer naar een huis vleugel, door de kleinere afmetingen heeft die een wat softer karakter. Ik zou die eerste drie packs met name eens proberen in de trial.

De integratie met native komplete is overigens perfect, alle main controls heb je onder handbereik, erg mooi gedaan.
 
Is de Black Friday korting normaal ook maar 20%? Beetje karig wel.

Ik heb in 2022 tijdens BF Pianoteq 8 Standaard gekocht bij audiodeluxe.com voor 175.19 dollar, 172.80 euro omgerekend. Als ik het goed heb kostte het daar normaal 201.75 dollar. Indien je daar koopt krijg je "bucks" die je bij een volgende aankoop kan omzetten naar korting.
20% korting is dus meer dan toen tijdens BF.

Bij JRRshop was het goedkoper 169.47 dollar echter moet je dan betalen met behulp van Paypall, ook als je met creditcard betaalt. Aangezien ik PP een [piep] bedrijf vind doe ik dat niet. Principes kosten geld.
 
JRRShop gebruik ik wel regelmatig, maar die is nu niet echt goedkoper dan direct bij de maker. Daarnaast werkt de standaard 10% korting 'GROUP' ook niet voor dit product.
 
Deze is vandaag gereleased, heb hem zojuist gedownload. Zal mijn bevindingen posten na wat meer spelen. Eerste indruk is erg positief moet ik zeggen (droge eerste preset met de Erica Nightverb erachter).

 
Back
Top