MatthewleBlom - Bowling Star

MatthewLeBlom

Moderator
Staff member
Lid sinds
31 augustus 2003
Berichten
8.514
Locatie
De Efteling
Soms zitten de dingen mee, soms zitten de dingen tegen.
Deze track gaat over het laatste.

Na een uur zwoegen en ploeteren moest mijn verlies bij een potje bowlen erkennen.
Dit drama is geprobeerd te vangen in deze track..

Gebruikt:
piano
gitaar
kontakt

 
Last edited by a moderator:
Ik voel met je mee! Ga a.s. zondag zelf bowlen, tegen kinderen, oudjes en mensen zonder richtingsgevoel. Ik weet zeker dat ik wederom laatste word :)

Mooi gevangen dat gevoel, zeker ook die laatste toon die lekker doorgaat en wegvalt :)
Mooie geluiden en heerlijk gespeeld!
 
Ik zat met tranen in mijn ogen jouw verlies op de bowlingbaan in te beelden ... heerlijk muzikaal gecapteerd :okdan:.

Triestig, melancholisch sfeertje en zeer goed neergezet :okdan:.

Stem

:doei:
 
Ik vind het knap hoe jij je emoties zo weet om te zetten naar muziek. Deze zat diep. Hopelijk gaat het weer wat beter.

Zie dit maar als jouw strike. *knuffel*


Zou wel in een dramafilm passen over iemand die verliest met Bowlen.

Of bij Donny's uitvaart in The Big Lebowski.



@rubbah zondag volhouden dat jij die puntentelling begrijpt. En dan je kansen pakken.
 
@stoter : schut the fuck up Donny! ITs schlome shabbaz! ;)
 
Wauw, wat een mooie track! Ingetogen, veel emotie, instrumenten klinken goed samen; nummer verveelt geen moment. Het enige wat ik er misschien nog aan zou verbeteren is de cello ergens een korte melodie op de voorgrond geven, dan is het beeld van een live uitvoering door dit trio muzikanten helemaal compleet. Een van de toppers in de contest wat mij betreft!
 
Wauw, mooi piano intro!! Fijne sound vanaf het begin, piano goed gecomplementeerd door de gitaar en bas/cello. Fijn stukje muziek!!
 
Ja duidelijk een absoluut dieptepunt in je leven.
Mooi dat je dat goed kan vertalen naar muziek.

Zit erg lekker in elkaar. De piano en gitaar sound zijn geweldig mooi.
 
Erg mooi en sfeervol! Knap hoor. :okdan:

De instrumenten zouden wat meer hun eigen vaste plek kunnen krijgen in het stereobeeld. Is niet helemaal lekker in balans / zit elkaar iets in de weg voor mijn gevoel.
 
hij is niet alleen briljant als sound track voor een potje bowlen verliezen... hij zou ook goed kunnen bij een slowmotion filmpje van een iemand die keihard in zn ballen word geschopt....
of beelden van een half verlamde kat die op de laatste krachten uit zn reismantje kruipt het castratie bezoek bij de dierenarts....
Hij past eigenlijk goed bij alle mogelijke vormen van je mannelijkheid verliezen (potje bowlen verliezen is daar natuurlijk een waanzinnig goed voorbeeld van).

sterkte!

ps: nummer is goed!!
 
Back
Top