jserle - Amuzante ringmodulator

Weer een ding gemaakt. Zet het hier maar even neer.
Om te huilen of om te lachen
Of voor de sensatie.
Ben voornamelijk de techniek aan het uit proberen wav > mp3 andere formaten.
is mp4 geworden zelf overgezet drie minuten 30Mb wav nu 3 Mb gecomprimeerd formaat.
De-jolige-motorcros

 
Laatst gewijzigd:
Beschrijving ^^^ Voor boven geplaatst geluidsfragment.
Gedeeltelijke tekst het zelfde bij het onderwerp : Het neurodiverse keuvel-hoekje.
Over geluid wat mooi is voor de één, is lawaai voor de ander, gewoon herrie dan.
Zoals het Franse / belgische spreekwoord zegt : Des goûts et des couleurs, on ne discute pas.

Maar hier wel.

Bedankt voor de upvotes. Soms ben ik langer aan het zoeken naar wat ik ooit al eens gemaakt heb (en nooit gepubliceerd)
dan dat ik iets nieuws maak.

Nog tot een opname gemixt van lawaai liefhebbers. Het is meer een parodie.
Het geschreeuw op de achtergrond is te horen van 17 à 18 jarigen die dol blij zijn auto lessen te gaan doen en mogen gaan rijden.
Zo kwam ik een keer blij een supermarkt binnen omdat ze m`n nummer geplaatst hadden in blad-Interface. Dat viel hun op.
Die zelfde vakkenvullers hadden net een herrie-auto-nummer gemaakt. We hebben uitgewisseld.
Zo ontmoette ik nog een wel of niet normale Normaal-fan. Die ook graag motor geluiden hoort.
Waar dit klik hier nummerover gaat het is allemaal eigen synth gemaakt behalve vijf seconden in het miden van een bestaande bekende midi file.
Waarschuwing : De herrie en tekst doet je haren ter berge rijzen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top