jserle - Amuzante ringmodulator

Lachen dit....:okdan: Vraag me wel een beetje of je hier iets gebruikt hebt....?
 
Mag niet ontbreken aan de contest, zo'n geflipt ietwat psychedelisch en ook wel komisch experiment.
 
haha! erg leuk, en goed!!! leuk en goed!! yeah!!

dit is ook gewoon goed gedaan. en durf! nice! en aandacht! nice!

verstand, yeah......

vocals, ja!

dit soort "experimenten" luister ik zelf ook graag, dus..... en deze zou me zeker opvallen...
 
Haha, ik zit hier me een dikke grijns naar te luisteren, en dan wel op een positieve manier he, gaaf dat je zo lekker onbezonnen bezig kan zijn, althans, zo lijkt het, maar ik hoor ook dat hier echt wel wat meer dan dat achter steekt (eind is wel abrupt afgeknopt, gewoon een reverb fade of delay was beter geweest).
 
Haha, ik zit hier me een dikke grijns naar te luisteren, en dan wel op een positieve manier he, gaaf dat je zo lekker onbezonnen bezig kan zijn, althans, zo lijkt het, maar ik hoor ook dat hier echt wel wat meer dan dat achter steekt (eind is wel abrupt afgeknopt, gewoon een reverb fade of delay was beter geweest).
Een reverb fade of delay . Helemaal gelijk. Goed opgemerkt.😀
Zeker vreemd genoeg kapte die al van te voren af zodoende heb ik het zelfs vijf keer geprobeerd. Met opvolgende versies.
Achteraf had ik de laatste `frase` moeten kopiëren en er bij aanplakken op het eind. En dat een mooi staartje moeten geven met een outfade.
Op dat moment had het niet erg geweest dat het op een meer willekeurig moment plotseling afgekapt zou worden.
Zo leer ik dat de computer niet altijd `precies` naar me luisterd. Waar zo`n bijna `verplichte` overeengekomen opdracht al niet goed voor is.
Om er steeds van te leren.
En daarna nog naar de online MP3 iets van 6Kb is het geworden terwijl het tot 20 mag.
Wav klinkt het altijd. Maar ik moet de stem geluiden iets meer de ruimte geven omdat het MP3 altijd iets minder wordt.
Ik zit op een filmclub waar die fout ook vaak wordt gemaakt dat de voice-stem `verzuipt` in de instrumentale achtergrond en onverstaanbaar wordt.
 
Bijzonder. Niet saai. Ik vrees dat ik de komende uren nog ringmodulators hoor in mijn hoofd. Net iets te ver uit mijn comfortzone om op te stemmen.
 
Origineel is het zeker, alsof er iemand aan de radioknop zit te draaien en zenders aan het wisselen is. Bijzonder en kunstzinnig!
 
Het leuke aan een contest is dat je als het ware gedwongen wordt om iets te maken binnen bepaalde tijd.
Het meeste neem ik op als ik aan het spelen ben met een sd kaart geheugen op idem recordertje.
Met het gevolg dat ik veel te veel bewaar en dat het op elkaar lijkt. Het valt niet mee om keuzes te maken van bewaren of wegdoen van oud of nieuwe spul.
Daar ben ik nu mee aan het oefenen. Af en toe kom ik geluiden tegen waarvan ik denk dat ik ze misschien niet zelf maakte dat probeer ik nu te onderscheiden.
Maar deze laatste maakte ik `gedwongen nieuw / vers`
 
Tjow. Uniek en origineel is het zeker! Alsof een gekke Belg op een kermis staat te stotteren. Ik kan er helemaal niks mee, maar toch tof dat dit erbij zit! 🤙🏻
 
Leuk hè, zo'n ringmodulator? :)

Reeeee-fléction..!!

Heerlijk.

Ook de synth-sequences zijn heel erg leuk!



Iets meer ringmodulatie zou fijn zijn geweest. :)

Walken-Cowbell.jpeg


Truth.
 
Je bent goed in experiment en soms geinige resultaten. Maar ik vraag me af of je eens tot een nummer wil komen dat een gemiddeld persoon als liedje zou beschrijven?
Ik denk namelijk van wél. Maar wat belet je dan?
 
Back
Top