Nuccer - Weltraum Space

Toffe baslijn en vocoder vocalen en fijn donker industrieël sfeertje. Geheel klinkt wat 'dof' maar zeker niet onprettig.
 
Eindelijk een vocoder in de contest, ik heb bijna alles beluisterd dus het zou tijd worden! Mooi sfeertje, luistert fijn weg.
 
Lekkere sounds, beetje Depeche Mode vibes hier en daar, hoor inderdaad ook wel wat old school Duitse electronica. Ik hou erg van dit soort lo-fi drumsouns. De mix had van mij wat breder en minder hard/plat gemogen, ipv voor maximaal volume proberen wat ademruimte in te bouwen - mijn eerste neiging was het volume terug te draaien. Of misschien zijn dat mijn oude oren. Toffe track in elk geval, precies juiste lengte ook :okdan:
 
ik zie een boel monniken met zo'n kap over hun hoofd een wandeling maken samen, zo'n rijen dik. Ze hebben bruine kleding aan en enkel zij weten waarom ze daar lopen.
Beentje een mars maar dan gelukkig niet op volksmuziek.
:) fraai
 
Het geheel klinkt voor mij iets teveel verdronken in FX. Had graag wat meer dingen "up front" of directer gehoord
Precies dit. Die bass zou je de reverb voor een groot vanaf kunnen halen voor het nodige contrast. Verder verrassende inzending. Bij sommige inzendingen vraag ik me bewust af in welke context de track het best gedraaid zou kunnen worden. Bij jouw inzending heb ik daar nog geen antwoord op gevonden :).
 
Hm ja heeft leuke ideeen maar iets te plat qua mix denk ik
 
Back
Top