Klinkske - I'll Run My Fingers Through Your Hair

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.921
Locatie
Streek rond Herentals - België
Zoals sommigen misschien wel weten, trek ik altijd stoute schoenen aan als ik meedoe aan de SF contest: omdat ik benieuwd ben naar commentaren. Winnen is totaal niet belangrijk, meedoen wel.
Dit was heel erg uit mijn comfort zone, en ik verander de track niks sinds ik m begin dit jaar heb gemaakt. Omdat ik niet durf :D

Een rack synth met een heel ander klankenpallet dan gebruikelijk hier binnen de studio, gaf me inspiratie.

Heel erg uit de comfy zone, zei ik al? Ik voel zelfs zenuwen om m te delen...


 
Super weird hahah, maar hoor wel (muzikale) audio kwaliteit, beetje dez mona als ik het goed spel en onthouden heb..
 
Mijn brein kon deze compositie niet goed aan, ik vind je stem ook heel erg scary klinken, wat goed is. Stemmetje van Gloomy voor originaliteit en moed :)

xx
 
Tja ... out of the box denken is hier wel aan de orde, denk ik ;). Voor het overige weet ik niet goed wat ervan te denken 😕 . Maar ik weet zeker dat je er met plezier aan gewerkt hebt, jou kennende :).

:doei:
 
Meesterlijk neergezet hoor.
Ik was wel geboeid tot het einde om te zien wat er gaandeweg zou gebeuren.
 
Tot mijn grote verbazing -en teleurstelling- heeft Klinkske in de studio geen kamerbreed hoogpolig bordeaux tapijt. Duimpje van mij om even op transatlantische afstand van de comfort zone te gaan!
 
Prince on acid. En een beetje dronken. De vocal maakt me ongemakkelijk. Goed man. De muziek draagt daar perfect aan bij trouwens, bouwt die (seksuele) spanning lekker op, zonder gerust te stellen, haha. Ouwe viespeuk. Love it.
 
Alvast dank allen voor t luisteren. Vocals was zoals vaak in één take. Doel was nooit om dit online te zetten, was eerder een test hoe ik klonk als ik gewoon maar wat deed. De dubbelzinnigheid vd vocals had ik pas in de gaten tijdens t zingen, en toen bleef ik er maar bijdoen :dubbel:

Ik wou eigenlijk iets maken tegen de geboortedag van Prince maar deze was veel te vroeg 'klaar' (februari of zoiets) en wat erna kwam kon hier niet aan tippen (wat dat ook in uw oren moge betekenen) :mega:
 
pervert!

Ik word er best een beetje opgewonden van wat een geile plaat. hahaha

Vind dit wel het best wat ik van je gehoord heb.
Verplaats je regelmating naar de on comfortabele zone en het komt goed.
 
je staat 2 plekjes verder dan jserie en ik zie overeenkomsten: een op toongezet gedicht. wel iets toegankelijker, ook vanwege je referentie (en dus qua sfeer) aan 'prince'. gedurfd om dit in te zenden, daarvoor hulde. ik houd van je hammondgeluid. overigens ook best wel goed geproduceerd. alles is goed te horen.
 
Toffe sfeer, gedurfd! Ook wel vermakelijk op een positieve manier. De mix klinkt behoorlijk smal/mono, ik zou er meer breedte in aanbrengen, en misschien wat meer tapijt-achtige sounds toevoegen zoals bijvoorbeeld een subtiele warme pad?
 
Wat een geil nummertje
voel me gewoon een beetje vies :D

niet bepaald mn ding overigens...
maar troost je... prince vind ook niks aan :)

zenuwen voor t delen waren overigens nergens voor nodig!
Schaamteloos alle kunst delen met de wereld! dat kan en mag en is wenselijk.
En daarbij; als prince zn pulp mocht delen met de wereld, dan mag jij dat zeker!

Ik lees dit stukje tekst terug en vraag me af of het nog wel te lezen is als een compliment...
bij (begrijpelijke) twijfel; ja - dit was een compliment :luv:

Groetjes van een cultuurbarbaar! :D
 
Dank allen. Ik vind t persoonlijk een fijn nummer en hoopte enkel maar dat ik niet gewoon vreemd ben qua smaak. Dus ik hoopte maar dat sommigen “mee” waren want t moet dienen als motivatie om misschien meer op pad te gaan in die richting. Ivm de sex: als Prince t mag, ik ook. Get off! ☺️
 
In ieder geval bijzonder die stoute schoenen van je, haha, het heeft iets fetisjistisch vind ik, heb je 'm al aan je partner of dochters laten horen? :D
Het is een mooie originele en gedurfde track zo bij elkaar, je zang is lekker over the top en je arrangement is ook al weird, de hele track ontspoort gewoon lekker en dat verdient in ieder geval een compliment.
Of je winnen gaat weet ik niet maar mijn stem krijg je voor je hele eigenzinnige track, doe dit maar vaker zo helemaal uit de bocht!
 
Mijn vrouw zei 'het lijkt net een creepy oude man die tegen een jong meisje bezig is'
Een eerdere partner zei 'met jou stem is niks mis'
Ik denk niet dat ik m aan de tiener dochters durf laten horen, hun pa zingt in n succesvolle band en ik denk dat de tienerdochters nog meiden zijn. Ik ga ze niet shockeren haha
Ik weet niet wat voor gedachten mijn vrouw nog allemaal heeft in dat hoofdje van 'r... Maar de oorsprong van het nummer is dat ik als kind graag mijn hoofd op schoot legde van mijn grootmoeder s avonds in de zetel en ze dan door mijn haren streelde. Fantaseer al raak, maar dat was heel kuis en vree.
 
Back
Top