I'll Run My Fingers Through Your Hair - Paarse Wolk inspired :->

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.922
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ik durf m nu pas te delen. Heb me een poosje geleden eens, in n purperen wolk laten gaan. Doel was Funky, Paars en liefdevol en gepassioneerd. En vocaal zo uitdagend mogelijk. En o ik ging wat ver haha

I'll Run My Fingers Through Your Hair
 
Laatst gewijzigd:
Lekker authentiek ranzig niet helemaal gestructureerd helemaal lekker :okdan:

Totaal niet relevante suggesties:
Iets van een break na een minuut of 3
Lekkere trage minimalistische basssss
 
Dank voor t luisteren. De track is idd wat leegjes nog, laagjes is niet mijn sterkste kant :D
Ik wou nog wat meer gitaar maar ik speel geen gitaar... En mijn yamaha reface CP door een gitaarversterker komt in de buurt, moet ik nog wat verder uitvlooien. Ooit. Misschien :D
Mijn hoofd staat alweer naar een ander projectje momenteel.
 
Wow, dat is heel anders dan wat ik maak en gedurfd.
Voor mijn gevoel is de stem wat te prominent tov de muziek.
En er mag misschien nog wel wat bas bij (ahum, ik ben bevooroordeeld) voor mijn gevoel.
 
Leuk doet me denken aan moondog junior

En niet alleen door je stem die soms veel weg heeft van Stef Kamil Carlens
 
Mmmm thinking about you all the time speel ik al sinds de release elke keer ik verliefd ben geweest :) teveel compliment K
 
Lekker rauw. Vind 'm eigenlijk best wel super.:)
Stem komt wel de hele tijd erg naar voren. Soms terecht maar andere keren wat terugschroeven?, dan krijg je meteen wat variatie en wordt het nog interessanter.
 
Haha, je hebt me net een heerlijk luistermoment bezorgd! :D :okdan:
Toffe, ongegeneerde rack waarin je je lekker laat gaan in ieder geval, zowel vocaal als instrumentaal een lekkere eigenwijze track, top!
Ik zat even met het idee van was dit nou een avontuur waar je in verzeild raakte of een diep geworteld verlangen van je? :D
Riep bij mij ook herinneringen op van de vieze man van Koot en Bie en er achteraan kwamen associaties met Zappa-Dinah Moe Hum.
Goed gedaan in ieder geval, laat je maar vaker gaan zou ik zeggen!
 
Edgy deze, wel wat voor een donkere jazz club ofzoiets 8)
 
Laatst gewijzigd:
Lekker rauw. Vind 'm eigenlijk best wel super.:)
Stem komt wel de hele tijd erg naar voren. Soms terecht maar andere keren wat terugschroeven?, dan krijg je meteen wat variatie en wordt het nog interessanter.
Ik ga proberen deze tip te onthouden, beetje meer spelen met volume... Ik probeer momenteel verstaanbaar te zijn, gloomy had daar eerder vaak opmerkingen over dat t niet verstaanbaar was.
 
Ik vind het wel een interessant werkje, zelf ben ik ook een groot fan van zijne purperen hoogheid, dus kan dit wel waarderen. Je vocals zijn cool gedaan!
 
Back
Top