Teenage Engineering EP–133 K.O. II

Kwam deze tegen op YouTube, filmpje was een uur oud, ziet er prima uit, prijs €299.
Wat vinden jullie van deze?
 

Attachments

  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    127,3 KB · Bekeken: 12.574
Ook wel opvallend dat hij ondanks de OP1 looks toch nog redelijk betaalbaar is. Of is het echt heel spartaans qua features?
Design wijs vind ik het echt een prachtig speledingetje.

Heb nog geen moeite gedaan om het op te zoeken - maar ik denk dat 'ie van plastic is, dat zal schelen in de prijs.
 
ja dat heb ik ook met dit ding.
Echt een puppy onder de samplers.
Helemaal niet nodig maar zo een lief bakkie :-)
 
64MB opslag capaciteit 🤔

Hmm ja en zie ook geen sdcard.
Samples editen, loop points lijkt dan ook een pain in the butt.
Dan is 350 euro ook niet heel goedkoop.

Maar die lp box met Cassius clay erop ... Heel cool.
Gaan we zeker niet doen. Hahaha
 
Ik heb al mijn PO's weggedaan omdat ze uiteindelijk vrij beperkt waren met mogelijkheden. Je kunt ze wel aan elkaar knopen maar dat is ook niet echt handig.

Zo te zien heeft deze nieuwe PO geen accu, dus zit je nog vast aan een powerbank.

Voor deze prijs durf ik hem wel te proberen. Gelukkig vragen ze er dit keer geen € 1.500 voor.
4x AAA batterijen. 20 uur speeltijd (aldus koekoe).
 
64MB opslag capaciteit 🤔

Dat is nog niet zo erg ik werk met 32MB op m’n drumdoos en zit nog lang niet vol.
Percussie zijn maar kleine samples en als je ze kunt up tunen inladen en dan downtunen sp1200 style ;) op de ko.

Ik vind hem kwa prijs net te goedkoop!
Waarom, ik vind hem echt super! Maar waarom maar 1 out? Doe dan op z’n minst 1 extra out voor kick/bd.. dat is zoveel beter voor het geluid.

Neem aan dat het stereo out is? Als je twee keer mono kunt ben ik er nog voor in de markt
 
Ik heb hem maar gewoon besteld, kreeg last van FOMO want al die combi packs zijn al uitverkocht
daarnaast een redelijke fanboy van TE en GAS is iets waar ik al jaren last van heb.
heb je de teenage engineering modular 400 op Thomann gezien? 290,- ;)

Laat je ons weten hoe de ko bevalt?
 
  • Duimpje
Duimpjes: RSB
ok dit wordt dus een serie aan producten heb ik begrepen. de EP serie. Ben benieuwd
 
Back
Top