En nu niet meerHet lijkt bij mij ook beter nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En nu niet meerHet lijkt bij mij ook beter nu.
Lijkt me toch echt niet alleen ziggoGeen ziggo hier, wel af en toe problemen.
Ik verwacht dat Ziggo het probleem al vrij snel weer bij de consument of het Synthforum legt, want ik heb met geen enkel ander forum of website deze connectie problemen en dat maakt het lastig. Ik ben het ermee eens dat het iets in de configuratie moet zijn waardoor (voornamelijk) Ziggo klanten hier last van hebben, dus in de forum software, webserver of inderdaad het modem van gebruikers, maar wat? Een aantal dagen geleden heb ik verschillende instellingen in het modem aangepast, maar dat maakte geen verschil.Aan je screenshot te zien is je wifi signaal niet al te sterk, het lijkt me dat het probleem dan toch in de modem zit, misschien dat ziggo een update op het modem heeft uitgevoerd waardoor een en ander niet zo lekker werkt? Ik kan me niet voorstellen dat dit probleem op te lossen is aan de SF kant, het lijkt nu toch echt wel een Ziggo probleem te zijn. Misschien eens de helpdesk aldaar raadplegen ?
Klopt, de 'fout' ligt nooit bij Ziggo. Het ligt altijd aan niet goede kabels of een foute instelling (die 'spontaan' gewijzigd zou zijn).Ik verwacht dat Ziggo het probleem al vrij snel weer bij de consument of het Synthforum legt