Open Idee: krijg een muziekstijl toegewezen en maak een track die je normaal niet zou maken

H-Man

Stamgast
Lid sinds
8 oktober 2012
Berichten
149
Locatie
Zoetermeer
Misschien al eens eerder voorbij gekomen, maar lijkt mij leuk om eens te proberen/op te zetten.

Stel, je maakt een lijst aan muziekstijlen, bijv.

-Electro
-Drum n Bass
-Techno
-Trance
-Happy Hardcore
-Minimal techno
-Ambient
-Italo House
-Tropical House
-Synth Pop
-Industrial

Je verzamelt vervolgens een aantal deelnemers die mee willlen doen en die koppel je dan aan een willekeurige muziekstijl (die ze normaliter niet zouden maken.)
Is dat leuk en is daar animo voor? Lijkt mij een geinige uitdaging in ieder geval om eens uit je eigen 'comfortzone' te stappen!

Zomaar een ideetje : )
 
Vind ik een leuk idee 🙂👍

Moeten deelnemers ook aangeven wat ze normaal maken?
 
Moeten deelnemers ook aangeven wat ze normaal maken?
Dat lijkt me wel toch?

Leuk idee voor mensen om hun grenzen 'ns te verleggen.
Er moeten nog wel een paar stijlen bij lijkt me, je kan denken aan bijv Funk, Jazz, Fusion, Country, Singer/Songwriter, Soul, Lounge, R & B, (symfonic) Rock, Metal om er maar een paar te noemen.
 
Dat lijkt me wel toch?

Leuk idee voor mensen om hun grenzen 'ns te verleggen.
Er moeten nog wel een paar stijlen bij lijkt me, je kan denken aan bijv Funk, Jazz, Fusion, Country, Singer/Songwriter, Soul, Lounge, R & B, (symfonic) Rock, Metal om er maar een paar te noemen.
Zou zeker kunnen.. ik ging er even van uit dat die stijlen op een SYNTHforum wat minder voor zouden komen :)
 
Als iemand naast een stukje produceren ook kan zingen en gitaar en/of viool spelen kan dat zeker ;)
 
Zou zeker kunnen.. ik ging er even van uit dat die stijlen op een SYNTHforum wat minder voor zouden komen :)
Het komt minder voor maar ik heb zelf wel 'ns een funky track gepost en vorig jaar samen met @SmartBits met de Collabtrack in april zat er ook wel een funky touch aan.
Wel grappig als iemand niet zo goed keys speelt en dan opeens fusion in z'n mik geschoven krijgt. :D
 
reggae
soundtrack (da's ook weer duizend soorten)
noiserock
mathrock
sludge
stoner
dub
speedrock
nederlandstalig instrumentaal
freakjazz
progrock
powermambo
...
 
Back
Top