Open Idee: krijg een muziekstijl toegewezen en maak een track die je normaal niet zou maken

Ik zou het gewoon hier plaatsen toch? En eerder mag zeker! Ben heel benieuwd.
Ik ben er voor om de tracks in een apart draad te plaatsen.
Er zijn leden die waarschijnlijk het geklets over dit draadje niet zoveel interesseert maar het wel leuk vinden om de resultaten te beluisteren dus een aparte draad lijkt me beter.

Nog iets; ik snap dat dit onder synthforum feedback gepost is want zo begon het natuurlijk maar ik zat me net rot te zoeken waar dit draadje stond, ik ging kijken bij oa tracks en discussies die met muziek te maken hebben maar ik dacht niet zo gauw aan dit moet ik zeggen.
 
Ik ben er voor om de tracks in een apart draad te plaatsen.
Er zijn leden die waarschijnlijk het geklets over dit draadje niet zoveel interesseert maar het wel leuk vinden om de resultaten te beluisteren dus een aparte draad lijkt me beter.

Nog iets; ik snap dat dit onder synthforum feedback gepost is want zo begon het natuurlijk maar ik zat me net rot te zoeken waar dit draadje stond, ik ging kijken bij oa tracks en discussies die met muziek te maken hebben maar ik dacht niet zo gauw aan dit moet ik zeggen.
Goed plan!
 
Wel een leuk idee , out of the comfortzone
 
Hiphop beats creëeren...
ook nog nooit gedaan...

Hoe zet je een beat uit, waar ruimte genoeg is voor de rapper...
tekst vs beat...
en hoe live te werk gaan (midi controllers, drumcomputer of live drummer, etc)

Ik zal vandaag of morgen eens een poging wagen... :dj:
 
Wanneer komt deel 2 van het topic? 😁
 
Wanneer komt deel 2 van het topic? 😁
Net als vorig jaar met de collab april kwam er een remix, dat zouden we met dit topic ook wel kunnen doen.
En dan volgend voorjaar weer een track in een stijl die je nooit doet en najaar weer een remix maken.
Die deadlines werken voor mij wel goed in ieder geval.
 
Net als vorig jaar met de collab april kwam er een remix, dat zouden we met dit topic ook wel kunnen doen.
En dan volgend voorjaar weer een track in een stijl die je nooit doet en najaar weer een remix maken.
Die deadlines werken voor mij wel goed in ieder geval.
Ook een goed idee, ik vond dit al erg leuk om te doen in ieder geval. Verder had ik ook nog het idee om een je eigen track aan iemand te geven die dat weer gaat remixen in zijn/haar (favoriete) stijl. Maar dit voorstel sluit daar wel op aan.
 
Back
Top