Moog Mavis...

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 februari 2019
Berichten
6.538
Locatie
Zeist
Iemand ervaring met de Moog Mavis? Past die in Eurorack? Kan je de Mavis ook als onderdeel van een grotere patch gebruiken?
 
Dan wordt het voor mij ook interessant: het is even sparen en een investering, maar dan heb ik zo te horen in een klap de basis dingetjes voor de analoge synthese in huis en kan ik de rest van mijn Eurorack met experimenteel spul vullen.
 
Wat voor verloopstuk heb je nodig om de Moog Mavis vanuit Eurorack van voeding te voorzien?
 
Ik heb de Mavis nog niet gekocht en de handleiding dus ook niet in mijn bezit. Ik wil tegelijk met de Mavis ook de juiste voedingskabel/stekkers kopen, vandaar mijn vraag.

Edit: ik zie dat die is te downloaden, ik zal eens kijken wat er over staat.
 
Bestelde verloop-kabeltje van Music Store vandaag ontvangen. Dat ging goed. Zal daar vaker gaan kopen.
 
Bestelde verloop-kabeltje van Music Store vandaag ontvangen. Dat ging goed. Zal daar vaker gaan kopen.
Music store is een prima winkel maar als je voor hetzelfde geld bij Thomann kan bestellen moet je het niet laten; Musicstore schrijft meteen af ook al is iets niet op voorraad en Thomann schrijft af als het verzonden wordt.
Mocht je dan na bijv een week toch besluiten het niet te kopen dan annuleer je bij Thomann en klaar, bij Musicstore heb ik meegemaakt dat ze het geld dan op je Musicstore account zetten ipv terugstorten en dan moet je alsnog vragen of ze het geld op je rekening willen storten, ook bij een retour heb ik dat meegemaakt.
Vroeger deden ze dat niet maar nu wel dus als ik iets bij Thomann op voorraad zie dan bestel ik tegewoordig daar bij voorkeur of bijv Schneidersladen, da's ook een prima winkel alleen moet je dan geld overmaken naar hun rekening ipv met ideal, iets omslachtiger maar het werkt wel goed verder.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top