jserle - Zangerige sferen

Je moet maar durven, sorry, kan er alleen niet aan wennen.
 
Phoe, die gaat een beetje over mijn hoofd. Een soort sonisch cadavre exquis... Interessant, maar ook moeilijk te vatten.
 
Je hebt lekker zitten plakken en knippen krijg ik het idee, doet me denken aan Holger Czukay die in sommige nummers van het ene naar het andere radiostation surft.
Experimenteel en gedurfd wel maar hangt teveel als los zand aan elkaar om het een track te noemen.
 
ik heb de indruk dat je de enige bent die dacht 'ja ik doe mee' toen ik schreef dat ik iets ging insturen dat lekker koppig was en ging voor de onderste kant vd lijst. Maar t is best ok van klank.
Ik hou wel van de rare dingen die tussen de bekende nummers staan op de art of noise albums, en dit is ook zoiets. Een beetje allerhande zaken door elkaar. Ik zit altijd te vechten met één loop, totaal niet je probleem duidelijk :D
ik ga m gewoon nog n keer luisteren al was t maar omdat t t laatste nr is, ik ben rond geluisterd en kan alvast vertellen dat er heel veel stemmen zijn van me dit jaar. Heel veel. Heel veel. Lap daar heb ik die loop weer...
 
Back
Top