Jason31 - Existence

Heerlijke sounds, gebeurt van alles op de achtergrond. Tof stereobeeld ook! 🔥 Mix klinkt super en de break klinkt lekker sferisch. Net als @Bahamut mis ik ook wel iets van een melodische hoek. Dat hoeft geen complete melodielijn te zijn, maar wel iets herkenbaars. Dat is het enige, want het is gewoon een supertrack met waanzinnig veel details. Lekker, hoor 👍
 
Klinkt heel zuiver en mix is top. Heel smooth, dat gevoel krijg ik ook bij psy trance en aanverwanten, voor mij persoonlijk zijn die sounds wat te smooth maar dat is ook een kunst en komt weer neer op smaak dus. Goede track.
 
wow wat een vette productie. Klinkt te gek. Niet echt mijn genre en ook (daardoor?) te lang om mijn aandacht te houden, maar erg knap gemaakt
 
etherische techniek..... wow die sound in het begin.... mooie strakke opbouw, en wat een plaatsing van de goed gekozen/gemaakte sounds! krachtige plaatsing, soms is de plaatsing, ook ritmisch (in tijd) en de ruimte tegelijkertijd, natuurlik, goed, dat is altijd van groot belang....

en wow wat een produktie (wat een herhaling is van wat ik hiervoor zeg....)! erg goed!!! en wat een sounds, pfff............
 
Goede Mix, mooie geluiden, klopt allemaal. Echter niet mijn smaak.
 
Helemaal mijn smaak. Goed opgebouwd, veel subtiele details, fijne mix. :halleluja

Ik zou hem echter eerder in de categorie Progressive House taggen.
 
Waauw, wat leggen we de lat hoog deze keer, super kerel! STEM! Gedownload ook

Hop die heb ik al binnen dan! Bedankt!


Oef. Lekker diepe basslijn. Alles zit hier goed in elkaar. Dikke track.

Thanks, mijn focus ligt meestal in het beginsel vooral op de bass sounds, omdat dit het hart vormt van dit genre, ik had onlangs Fabfilter Volcano 3 gekocht en gelijk gebruik van gemaakt in deze track.


Ik zie het voor me in een donkere fabriekshal maar ook op een tropisch strand zou hij gewoon werken.
Oemph, deze is multifunctioneel

Bedankt! Hier had ik zelf nog niet over nagedacht, mijn doel is meestal om hem vooral geschikt te krijgen voor een club of dj mix.


Productie is super: glasheldere mix!
strakke mix zeg, wat een mooie sounds zitter er tussen.
Complimenten voor de mix!
De songstructuur en mix zit super in elkaar met fijne etherial sounds.
Zoals het moet.
Toppertje! Echt supergoed qua productie.
Knap geproduceerd
Lekkere vibe zit er in...
Er kan gedanst worden..
Niet mijn ding ("genre").... maar kan het wel waarderen.... ritmes zijn erg fijn.

Mix klinkt super en de break klinkt lekker sferisch.
Dit streelt mijn oren én verleidt me richting de dansvloer.
Klinkt heel zuiver en mix is top.
Goede Mix, mooie geluiden, klopt allemaal.

Kijk dit zijn berichten waar ik heel blij van word! Ik heb in 2022 weinig tracks af gemaakt maar ik heb me wel gestort op verbeteringen in de mix technieken, blijkbaar is dat me aardig gelukt. Ontzettend bedankt voor deze mooie berichtjes! Overigens snap ik dat het niet iedereen zijn cup of tea is. Smaak blijft natuurlijk onbetwistbaar. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou het eerder Progressive Trance noemen. Neemt niet weg dat het een top productie is!

Helemaal mijn smaak. Goed opgebouwd, veel subtiele details, fijne mix. :halleluja

Ik zou hem echter eerder in de categorie Progressive House taggen.

Thanks. Ik heb mijn inspiratie voor deze track gevonden in de Ethereal Techno, en ja het bestaat echt! Maar het zou inderdaad zomaar ook in de progressive hoek geduwd kunnen worden. Bedankt voor de mooie berichten!

etherische techniek..... wow die sound in het begin.... mooie strakke opbouw, en wat een plaatsing van de goed gekozen/gemaakte sounds! krachtige plaatsing, soms is de plaatsing, ook ritmisch (in tijd) en de ruimte tegelijkertijd, natuurlik, goed, dat is altijd van groot belang....


Super bericht weer van je! bedankt Arjan!
 
in de meer dansbare categorie van ingezonden nummers is dit wat mij betreft een van de grotere kanshebbers.
heerlijk nummer.
Ja hoor, hij is lekker! Kan er niet heel veel meer over zeggen, zit gewoon goed in elkaar
Echt heel erg goed, petje af! De mix is echt fantastisch, mooie geluiden, genoeg afwisseling. Super!
Wauw, wat gelijk opvalt: vette mix! Erg fijn om naar te luisteren, lekkere Psy groove met subtiele progressies door de hele track heen, nice productie man! Deze gaat zeker mee in de shortlist!


Super berichtjes! bedankt voor het luisteren en voor de complimenten!
 
Heerlijk nummer, wat een vette geluiden gebruikt. en zoals eerder vermeld goede mix. TOP :okdan::halleluja
 
Pfauuww.. dit is (weer) errg goed gedaan. Je bent echt een meester in dit genre.

Wél benieuwd waar jij dan als master-chef mee zou komen, als je het receptenboek zou dichtklappen..

(zonder dat het ineens helemaal arty-farty vreemd moet zijn, zo bedoel ik 'm niet)
 
Is al gezegd dat het hele mooie sounds zijn en een geweldige mix is? :halleluja
Hoewel het niet mijn stijl is, want te monotoon, hoor ik hoeveel kunde en liefde hier in zijn gestopt. Met een prachtig resultaat.
 
Potverdikkie, die klinkt lekker. Goeie mix, mooi stereobeeld zoals er al veel hebben aangegegeven. Ik ben niet echt bekend met het genre, maar ik kan hier zeker goed naar luisteren. Fijne werkmuziek die het op de dansvloer vast ook zeker goed zal doen.
 
Vorig jaar had ik een Ethereal Techno track gepost, die viel aardig in de smaak. Ik zit nog steeds in de Ethereal Techno sfeer dus mijn inzending van 2022 is in dezelfde stijl, hopelijk valt deze ook weer in de smaak.
Deze valt zeker in de smaak, ik vind het een toptrack! :okdan:
Meteen vanaf het begin als de bas en kick er in komen zit de vaart er lekker in en dan begin je met een mooie build up met allerlei interessante sounds en synthlijntjes die de track spannend en afwisselend houden.
Dan tegen de 4.00 min een hele relaxte break, prima zo.
Je mix, de panning en levels zijn prima, wat mij betreft blijf je op deze trein doordenderen want het voelt wel alsof dit voor jou heel erg thuis is, het gaat je goed af in ieder geval!
 
Heerlijk nummer, wat een vette geluiden gebruikt. en zoals eerder vermeld goede mix. TOP
Is al gezegd dat het hele mooie sounds zijn en een geweldige mix is? :halleluja
Hoewel het niet mijn stijl is, want te monotoon, hoor ik hoeveel kunde en liefde hier in zijn gestopt. Met een prachtig resultaat.
Klinkt super! Mooie sounds, goeie mix, lekker gebruik van het stereo beeld. Petje af
Potverdikkie, die klinkt lekker. Goeie mix, mooi stereobeeld zoals er al veel hebben aangegegeven. Ik ben niet echt bekend met het genre, maar ik kan hier zeker goed naar luisteren. Fijne werkmuziek die het op de dansvloer vast ook zeker goed zal doen.
Progressive trance zou ik het ook noemen. Hoor wel dat er aardig wat werk zit en mooie geluiden. Voor mij niet vernieuwend of retro genoeg om pakkend te zijn.
Deze valt zeker in de smaak, ik vind het een toptrack! :okdan:
Meteen vanaf het begin als de bas en kick er in komen zit de vaart er lekker in en dan begin je met een mooie build up met allerlei interessante sounds en synthlijntjes die de track spannend en afwisselend houden.
Dan tegen de 4.00 min een hele relaxte break, prima zo.
Je mix, de panning en levels zijn prima, wat mij betreft blijf je op deze trein doordenderen want het voelt wel alsof dit voor jou heel erg thuis is, het gaat je goed af in ieder geval!
Een hoop complimenten waar ik blij van word als ik dit lees, allemaal bedankt voor jullie berichtjes!

Pfauuww.. dit is (weer) errg goed gedaan. Je bent echt een meester in dit genre.

Wél benieuwd waar jij dan als master-chef mee zou komen, als je het receptenboek zou dichtklappen..
Haha thanks! Ik heb zelf het idee dat er nog een hoop pagina's missen in mijn receptenboek. Maar ik ben ook ondertussen bezig met andere genres, misschien dat ik het dit jaar het over een andere boeg gooi in de contest.
 
Ja, prima productie. Heel fijn om naar te luisteren, de geluiden zijn afwisselend genoeg, dansbaar en toch heerlijk relaxing. Dikke duim omhoog voor deze track!
 
Zoals het moet. Maar ik vind het ook niet spannend genoeg om het goed te vinden.
Maar ik heb je wel een stem gegeven omdat het gedaan is zoals het moet. 'Spannend' is smaak. En smaak mag niet mee spelen in een beoordeling. Succes Jason. Goed bezig! (maar probeer volgende keer net dat extraatje erin te vlammen!! wat ik verwacht op 5:18 is de totale explosie met een scheurend dodelijke melodie, maar dat gebeurd niet en dus ik blijf dus op m'n honger zitten...!!!)
 
Back
Top