Fifth Bot - The Red Queen

Dit is echt een van de mooiste voor mij dit jaar. Wat een fijne beat en bas. De bevrijdende synth rond 3:50 en alle lagen die er bijkomen. De mix is lekker open. Als ik iets van een verbeterpuntje kan noemen: het lage tom-geluidje is wat luid in de mix (ik luister met hoofdtelefoon). Misschien beetje verb erop of gewoon wat zachter? Voor de rest: echt heel goed!!
 
Heel lekker zeg. Wat een dromerige trip is dit. Mooie heldere mix. Het lijkt wel of ik me herhaal, maar ook hier denk ik dat er beelden bij moeten. Me like!
Vet om te horen van iemand die naar mijn oren 1 van de beste mixing enigineers van deze contest is!
 
Dit is echt een van de mooiste voor mij dit jaar. Wat een fijne beat en bas. De bevrijdende synth rond 3:50 en alle lagen die er bijkomen. De mix is lekker open. Als ik iets van een verbeterpuntje kan noemen: het lage tom-geluidje is wat luid in de mix (ik luister met hoofdtelefoon). Misschien beetje verb erop of gewoon wat zachter? Voor de rest: echt heel goed!!
Wauw, vet 8), super om te lezen, en thnx voor de feedback!
 
Ja. Sterk. Heel sterk.

Pfoe. Erg mooi, maar technisch ook dik in orde.

Lekker wegdoezelen tijdens deze reis.

Op 3:27 wel een soort van "HALLO MENEER, IS ALLES NOG NAAR WENS?".. maar zo irritant was die stem niet (en het is goed bedoeld) - de reis ging gelukkig snel weer verder..
 
Hele mooie productie, de ruimte er in, de laagjes, de percussie. Top :okdan:
En ja er was enige onbalans in sommige geluiden, de synth op het eind vooral, maar dat heeft mijn pret niet gedrukt.
 
Mooie ingetogen track, hele fijne synthsounds die allemaal hun eigen plek hebben. Ik denk dat de levels hier en daar nog wel gefinetuned kunnen worden, maar man, lekker hoor :) Had nog wel even door mogen gaan trouwens ;)
 
Deze is goed gedaan hoor. Geweldige opbouw, eerst dacht ik: lekkere duistere Plastikman-achtige track, maar toen kwam ook nog eens die mooie Bladerunner achtige synth partij erbij.
 
Back
Top