Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

mja ik hou het wel bij de soundforce/d-tronics controllers.
Lekker sturdy en dedicated for 1 bepaalde synth.
 
Nu voor € 363

Zojuist besteld, denk niet dat ik hem nieuw nog veel goedkoper ga vinden en had nog een kadobon van Bax van € 50.
Nu nog ruimte gaan maken ergens in de chaos van spullen die om mij heen staan :)
Ik ben ook om. Ik heb een zwak voor dit design en vind de B2600 prima. Dus dit is de tweede...
Mijn kadobon was slechts 25 euro. maar alle beetjes helpen nietwaar. En chaos ja...gaat vast lukken!
 
Nu voor € 363

Zojuist besteld, denk niet dat ik hem nieuw nog veel goedkoper ga vinden en had nog een kadobon van Bax van € 50.
Nu nog ruimte gaan maken ergens in de chaos van spullen die om mij heen staan :)
Het is dat ik al een blauwe heb..

Wat was nu naast de kleur en galmveer nog meer het verschil? Iets met de envelopes of wat anders?? Ergens 'n keer iets over gelezen.. ff chat GTP4o vragen misschien? :P

Edit: Ergens van het internet gevonden.. in dit topic Arp 2600 blue marvin! - MOD WIGGLER:

The blue marvin has better quality op amps but less reliable, would probably sound a bit clearer and more Hi fi, the VCO are probably the 4012 not the 4012-1....but the filter and VCA are probably new version, same than on a grey usual 2600...
 
Laatst gewijzigd:
( help, waar is de verwijderknop ?)
 
Misschien omdat Korg in Collection 5 binnenkort een Arp2600 in de collectie steekt?
Schijnbaar is dat een hele goede op component niveau geprogrammeerd. Maar zoals altijd, eerst horen dan geloven
 
Ik zou nog eens op de Bax link klikken
 
Dat is gek laag. Ik kocht hem in een vorige aanbieding voor €436 en dat vond ik al bizar. Prima synth, ben er heel tevreden mee.
ik heb zelf de 2600 Blue marvin ( 3 stuks) een goed jaar geleden gekocht bij Bax aan 425€, was toen ook korte 24 uurs actie
 
Ik vind die dynamische prijzen wel leuk, zo heb je regelmatig het gevoel dat je een goeie deal hebt. Tot de week erna de deal nóg beter is... 😅
 
Persoonlijk zie ik geen reden om er meer dan 1 in huis te hebben. Anders had er nú 1 in m'n mandje gezeten ;) . Ik heb het al eens gezegd maar ik zeg het graag nog een keer: de hoeveelheid synth voor je geld is echt waanzinnig bij dit ding. Alleen al de utilities (onderste rij) ben je makkelijk het dubbele aan kwijt als je dat in eurorack formaat bij elkaar bouwt.

aan de andere kant, misschien is dit als pokemon: gotta catch 'm all! pas als je alle drie de kleuren in huis hebt is je studio compleet :P
 
als je de ruimte hebt dan is 2 of 3 wel baas.
Dan kun je lekker tracks bouwen en aan 3 sounds tegelijk werken.
Maar ja met 1 kun je multitracken natuurlijk.

Alle mono bazen hebben een spring behalve de mini.
Buchla Easel, VCS3, Arp2600
 
Back
Top