Double Trouble Distortion (S-CAT)

ik heb er 1 besteld en betaal alleen 50% op de import tax.
Ik gok dat dit ding 072's opamps gebruikt.
 
Das gek, bericht is van 5 dagen terug maar de datum op het plaatje is daarvoor al verstreken..
Geen idee ik zag het passeren
ik heb er 1 besteld en betaal alleen 50% op de import tax.
Ik gok dat dit ding 072's opamps gebruikt.
Zal toch zo een 35€ besparing zijn, als de import evenveel in Nederland is in vgl met Italië (zou moeten toch)
 
Ok ik heb m besteld. Al met al toch een kleine 300 euro incl. importkosten, belasting, verzendkosten en Paypal wisselkoers (die veel ongunstiger is dan de normale huidige wisselkoers)..
 
Cool, denk dat dit een hele lekkere distortion is die op veel dingen kan. Gitaar, bass, synths, drums .....
 
Ok ik heb m besteld. Al met al toch een kleine 300 euro incl. importkosten, belasting, verzendkosten en Paypal wisselkoers (die veel ongunstiger is dan de normale huidige wisselkoers)..
Ik heb indertijd 365€ betaald (Italië)

Cool, denk dat dit een hele lekkere distortion is die op veel dingen kan. Gitaar, bass, synths, drums .....
Idd dat is zo, gebruik hem veel op bass lijnen 303 en met de filter knop heb je een extra knop om aan te draaien/freaken zoals ik nogal veel doe met de 303 😝
 
ik heb er 1 besteld en betaal alleen 50% op de import tax.
Ik gok dat dit ding 072's opamps gebruikt.
Heb hem binnen. Geen TL072's maar NE5532's.
Zie geen speciale engelen pis componenten zo als geranium diodes of extra belegen caps of transexuele transistors.
Hij klinkt lekker. 606 er door en de body van de sound blijft.
Gitaar nog niet geprobeerd.

Is denk ik wel een blijvertje.
 
Zo ik ben in ziekte thuis , en heb 3 minuten iets opgenomen met 909 kick (RD-09 Tehringer), en dan ad random wat aan knopjes gedraaid vd distortion (zonder inspiratie ehehe of doel) ... is een private link op soundcloud en de wav kan dowgeload worden indien gewenst. Hier en daar een kraakje :D


Cool! Ik ga m thuis eens even checken op goeie speakers.
 
klinkt vol lekker vol.
Als je minimaal distortion toevoegt kun je je drums lekker aandikken.
 
Back
Top