Nieuws van Behringer

maar goed ik vind het wel echt stil rond BH. Wel veel modular, fx en dwerg synths.
Ja, verfrissend. Misschien maken ze nu eens wat shit af in plaats van alleen maar bergen producten aan te kondigen en die jaren niet te leveren.

ja dat is hun game. Aankondigen en dan kijken hoeveel reactie ze krijgen. Dan alleen de producten maken met veel reacties.

ja dat is hun game. Aankondigen en dan kijken hoeveel reactie ze krijgen. Dan alleen de producten maken met veel reacties.
Da's ook zo maar dan zouden ze zeker die VCS3 uitbrengen want er hoeft maar een berichtje op het web te verschijnen en op allerlei fora is er meteen weer een buzz, ook op dit foum want schijnbaar vinden veel liefhebbers dit een interessant model.

Soms geven ze ook aan dat iets een interessepeiling is. Maar bij producten die het al tot betatest fase hebben geschopt zou je denken dat ze gewoon gereleased worden.

Ja ik heb er verder ook geen verstand van.
Maar idd Tronald Dump zijn importtarieven lijken een keerpunt.

Prijsverlagingen voor de EU:
1761051448197.png

Hoeveel procent van hun omzet zou Behringer draaien in de VS?
Ik schat zo'n 30%, uitgaande van het aantal inwoners. De Europese markt is groter.

Neg even en het ligt bij de actionâ„¢
9064d078726d5f0ed7f0e558588e749a-2722766899.jpg

Maar het is natuurlijk niet zo dat ze helemaal stoppen met de import. Die 30 procent zal wel teruggelopen zijn naar... 20 25% of zoiets?

Dat moet hem zijn. Ik zie een metronoomvolumepotmeter. De DMX is een van mijn meest geliefde trommeltuigen, maar te duur, dus deze kloon staat op mijn verlanglijst.

Heb op zich interesse in hun VC-16 vocoder module, maar lees overal dat het uitgangsniveau veel te laag is.
Weet iemand of Behringer dat inmiddels heeft opgelost met een update of iets dergelijks? Ik kan er niets over terugvinden.
Is er iemand die 'm heeft gekocht en wat is zijn/haar ervaring ermee? Alvast dank!

Introducing the Behringer BM-18M CLUSTER BOX

Classic modulation meets modern control.
Switch between rich chorus and sweeping flanger tones with the Range rocker,
then take full command with Drive, Output, Mix, Feedback, Delay, Rate and six selectable LFO shapes.
Ready for more routing power? Connect expression, CV or MIDI and shape your modulation your way.

Back