Ja, verfrissend. Misschien maken ze nu eens wat shit af in plaats van alleen maar bergen producten aan te kondigen en die jaren niet te leveren.maar goed ik vind het wel echt stil rond BH. Wel veel modular, fx en dwerg synths.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, verfrissend. Misschien maken ze nu eens wat shit af in plaats van alleen maar bergen producten aan te kondigen en die jaren niet te leveren.maar goed ik vind het wel echt stil rond BH. Wel veel modular, fx en dwerg synths.
Da's ook zo maar dan zouden ze zeker die VCS3 uitbrengen want er hoeft maar een berichtje op het web te verschijnen en op allerlei fora is er meteen weer een buzz, ook op dit foum want schijnbaar vinden veel liefhebbers dit een interessant model.ja dat is hun game. Aankondigen en dan kijken hoeveel reactie ze krijgen. Dan alleen de producten maken met veel reacties.
Ik schat zo'n 30%, uitgaande van het aantal inwoners. De Europese markt is groter.Hoeveel procent van hun omzet zou Behringer draaien in de VS?
Da's een flinke hap. En bovenop de extra importtarieven voor de VS schat ik zo dat ze al flink getroffen worden door de al lopende handelsoorlog van de heer Trump tegen China....Ik schat zo'n 30%, uitgaande van het aantal inwoners. De Europese markt is groter.
Het zou inderdaad om de BMX gaan (Oberheim DMX knockoff) lees ik op social media.