Nieuws van Behringer

Die mini is toch ook maar 1 voice? Zo'n kabouterprulleke met veel te weinig en veel te kleine knopjes lijkt me niets, tenzij hij mee gaat in de koffer als onderdeel van een ultraportable setup ofzo.
 
Zojuist op Facebook.....


Scherm­afbeelding 2024-07-02 om 09.10.15.png
 
Mooi handwerk, dat plakband.
Nou ik heb best wel wat bij Aliexpress gekocht. Ik moet zeggen allemaal idd handmatig en keurig op maat met gesneden schuim. Het heeft wel wat vind ik.
 
Volgens mij is China hier al 20 jaar mee bezig om dit te voorkomen. Veel mensen onderschatten hoe ontwikkeld China is de laatste 5 jaar.

While your at it. Check eens wat voor misstanden er in Roemenië en Georgië plaatsvinden.
 
Thanks!! Had ff rondgeneusd en zag m op Bax staan, idd met als spec midi out/Thru en cv out. Die zal overal snel uitverkocht zijn…
 
Wanneer komt Behringer met de GX-1 en de CS80 van Yamaha?? Niet dat ik er geld voor heb.:D
 
Als je nu begint met sparen dan kun je er tegen die tijd misschien wel twee kopen. ;)
Nou, dan kan je blijven sparen want er komt nogal wat aan.. maar je heb gelijk, die cs zie ik voorlopig nog niet verschijnen, en ook helemaal geen berichtgeving. Maar goed, de Model 15 en de Ms-5 kwamen ook opeens uit de lucht vallen.
 
Die BCR32 laat al wel heeeeeeel lang op zich wachten. Ik zat er jarenlang tevergeefs naar uit te kijken. En nu is het meer van .. ja leuk, maar ik had hem willen hebben in een levensfase die al lang voorbij is.
Aan deze foto te zien lijken het 0-127 pots en geen endless encoders. Of niet?
Lijken me encoders te zijn. Er staat geen indicatiestreepje op de knoppen, wel de woorden 'encoder groups'.
 
benieuwt of die BCR encoders ook te synchen zijn met je synth, dan zou dit een ideale goedkope midi controller zijn voor de aankomende osmose update die 99 macro/midi controls toe gaat voegen
 
Back
Top