[Nova Aurora] Remake van deze track... Unic Aurora

K ken et orgineel nie..maar dit is werkelijk PRACHTIG...gaat gewoon nie vervelen....ik zit hier met mn ogen dicht te luisteren...heerlijk!!!!!

kan nie wachten tot je volgende nummer
 
Hoi Unic,

Aanstaande vrijdag avond op "Radio Ridderkerk" word jouw prachtige Aurora uitvoering gedraaid! :)

Deze locale zender bestaat al 20 jaar en viert dit morgen.
Al die tijdr word er op de vrijdag avond electronisch muziek gedraaid en NOVA/PERU was hiervoor uitgenodigd om dit samen te vieren in een special over NOVA/PERU. Mede omdat Ruud en Peter uit deze regio komen.
Het was een prachtige avond met terugblikken en diverse gasten. Het programma duurt 2 uur.

Tim van Veen, die het programma presenteert kun je op dit mail bereiken. Misschien dat hij je van de uitzending een CD kan opsturen.

henriette_tim@hetnet.nl

Peter Kommers (van NOVA en PERU) was net als ik diep onder de indruk van jouw prachtige uitvoering.
Het was de eerste keer dat hij het hoorde.


Groetjes,
Rob
 
Origineel geplaatst door robpapen
Hoi Unic,

Aanstaande vrijdag avond op "Radio Ridderkerk" word jouw prachtige Aurora uitvoering gedraaid! :)

Deze locale zender bestaat al 20 jaar en viert dit morgen.
Al die tijdr word er op de vrijdag avond electronisch muziek gedraaid en NOVA/PERU was hiervoor uitgenodigd om dit samen te vieren in een special over NOVA/PERU. Mede omdat Ruud en Peter uit deze regio komen.
Het was een prachtige avond met terugblikken en diverse gasten. Het programma duurt 2 uur.

Tim van Veen, die het programma presenteert kun je op dit mail bereiken. Misschien dat hij je van de uitzending een CD kan opsturen.

henriette_tim@hetnet.nl

Peter Kommers (van NOVA en PERU) was net als ik diep onder de indruk van jouw prachtige uitvoering.
Het was de eerste keer dat hij het hoorde.


Groetjes,
Rob

Wat ontzettend gaaf Rob!:halleluja

Dat jullie mijn versie mooi genoeg vinden om hem te gebruiken in een uitzending over Nova/Peru. Ik wilde natuurlijk deze uitzending op de 1 of andere manier al niet missen. Maar nu zeker niet! De mail is de deur uit. Nu hopen dat ze me inderdaad iets van een cd ofzo kunnen opsturen...

toppiejoppie;)
 
Helemaal gemist deze remake van je Unic, heel tof dat je het zover geschopt hebt er mee! :biertje:
 
Ik ben erg benieuwd!!!!!!!!

Is het misschien mogelijk om het nummer opnieuw te plaatsen????
Alhoewel ik Nova- Aurora niet echt super vond ben ik toch wel heeeeel nieuwsgierig geworden naar het resultaat!

grt.
 
Ga naar zijn website, daar is het nummer nog te downloaden.
 
Even off topic, wel leuk om te lezen hoe jij met Synths in aanraking bent gekomen, dezelfde manier als ik. Ook dezelfde man (wonderlijke Klaus).
 
Ik kan weinig meer zeggen....alleen maar wow.
Ik zit al tijden in een muzikale dip. Toen ik dit nummer van draaide heb ik serious een traantje weg moeten pinken. Jaren van muzikale herrineringen kwamen weer terug.
Op moeders schoot dit nummer naspelen op het oude electrovox orgel.
Op mijn eerste keyboardje dubbelhandig Axel F spelen.
3000 piek bij elkaar werken in vakanties voor een AKAI S950......

Ik pak vanaf vandaag mijn spullen weer op en ga weer met frisse zin aan de slag :halleluja

Je wordt bedankt !!! :okdan:
 
Waar een oud draadje al niet goed voor is! Succes! :okdan:
 
Origineel geplaatst door frandaman
Ik kan weinig meer zeggen....alleen maar wow.
Ik zit al tijden in een muzikale dip. Toen ik dit nummer van draaide heb ik serious een traantje weg moeten pinken. Jaren van muzikale herrineringen kwamen weer terug.
Op moeders schoot dit nummer naspelen op het oude electrovox orgel.
Op mijn eerste keyboardje dubbelhandig Axel F spelen.
3000 piek bij elkaar werken in vakanties voor een AKAI S950......

Ik pak vanaf vandaag mijn spullen weer op en ga weer met frisse zin aan de slag :halleluja

Je wordt bedankt !!! :okdan:


Zo zeg! Leuk om te horen dat dit nummer je heeft aangezet om weer met je muziek te gaan beginnen. Goede zaak :)

Ik zou zeggen, post een eventueel resultaat op DSF :eureka:

Groeten Arnaud
 
Zal ik zeker doen Arnoud....

Als ik nou eens een Jarre track herbewerk, zou ik dan ook een complimentje van hem krijgen ?? ;)
 
Back
Top