E-Mu PowerFx en meer...!!!!!

de 1212m is multiclient, en aangezien de 0404 dezelfde drivers gebruikt lijkt me wel dat ie multiclient is.

het betekt idd dat meerdere programma's tegelijk aanspraak kunnen maken op de driver, dus ook de kaart.

ik kan gewoon meerdere audio "streams"met verschillende programma's gebruiken hoor
 
Bericht door een moderator:
Samengevoegd
 
weet iemand toevallig of het mogelijk is meerdere 1212m's in 1 pc te installeren? heb namelijk nog wat adat poorten nodig. 8 is toch te beperkt...

ik meen me te kunnen herinneren dat dat mogelijk is, alleen kan ik dat nergens meer terugvinden.
 
Origineel geplaatst door Ross
weet iemand toevallig of het mogelijk is meerdere 1212m's in 1 pc te installeren? heb namelijk nog wat adat poorten nodig. 8 is toch te beperkt...

ik meen me te kunnen herinneren dat dat mogelijk is, alleen kan ik dat nergens meer terugvinden.

volgens mij is dat met geen van de E-Mu kaarten mogelijk...maar misschien de 1212 wel ?
 
Ik heb mijn audiophile 2496 vervangen door een 1212M en ben erg tevreden over de kaart.
Ik heb zelf (nog) geen hardware compressor en zat dus altijd al te prutsen met softwarematige
compressie.
Ik vind dat de compressor die je op de 1212M kan laten draaien het er toch aardig vanaf brengt.
Heb de C1 en de RCOMP van Waves even vergeleken met deze en vind dat hij de boel toch wat
beter laat beuken.
Je moet dan wel twee compressors over elkaar heen gooien anders is er weinig succes te boeken.

De andere effecten ben ik nog niet echt aan de slag geweest, aangezien ik voor veel dingen toch
standaard weer naar mijn Waves plugins grijp.
 
Back
Top