Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

korg mrmulti 5 euro
sherman filterbank v1 75 euro
roland mc202 175
 
Net een Ensoniq DP4/+ voor 250,- opgehaald !! :maffia:

Redelijke deal leek me zo...

En een gloednieuwe NAD C320 versterker voor 50,-
 
lang geleden:
herinnerde me dat er ooit een opleiding muziekschool was geweest: synthesizer/electronische muziek.
vroeg me af wat er van de apparatuur was geworden, bel de directeur op.
" ja hoor staat hier allemaal in "n kast, wat wil je ervoor geven"?
kwamen uit op 1100 gulden voor 2 ms10's, 1 ms50 en 1 bijna volle 191j kast system 100m, en nog wat klein spul.
tja . dat was denk ik wel mijn beste eerlijke deal.
 
en toen heb je al het spul natuurlijk onmiddelijk naar arme kindertjes in Afrika opgestuurd!
 
nee , wel een uitnodiging om bij mij te komen tweaken !
 
hoe en waar hept je die opgehaald? en liggen er nog meer?

nope van een mede synthforumer er zitten wat defecten aan dus hij moet na gekeken worden (best raar) waneer ik autotune in druk crashed hij volledig (hij tuned niet en niet meer speelbaar) op nog wat kleine dingetjes na lijkt hij het helemaal te doen
 
nou eeuhm... ik denk dat hij hem dan automaties tuned? of zeg ik nou heel gekke dingen? hij zou 5/10 seconden niets moeten doen en dan zou hij weer in tune staan maar bij mij gebeurt er niets blijft hij gewoon gecrashed ofzo
 
mag ik weten uit welk land je de Vitalzer hebt gehaald? en dekt 139 euro alle kosten? of is dat allee,e nz) op?

ik zit nooit op ebay, zou misschien wel eens verstandig zijn zo t ehoren!
 
mag ik weten uit welk land je de Vitalzer hebt gehaald? en dekt 139 euro alle kosten? of is dat allee,e nz) op?

ik zit nooit op ebay, zou misschien wel eens verstandig zijn zo t ehoren!

Die prijs was voor het apparaat. In Duitsland.
Ik heb vlak over de grens in Duitsland familie wonen, dus toen daarheen laten sturen. Scheelt zo'n € 20.


Recentelijk nog via Ebay spulletjes gekocht in Duitsland, Engeland, Amerika. Werkt prima. Meestal kun je betalen met PayPal, ook lekker gemakkelijk.

Uit de VS trouwens alleen maar klein spul, zoals PCMCIA kaartjes en manuals. Daar haal ik liever geen grote dingen vandaan. Laatst wat uit Engeland, dat kostte me al 50 GBP! Dan wil ik niet weten wat het vanuit de VS kost.
 
Back
Top