Waar en wanneer heb jij je tb-303 gekocht en voor hoeveel?

Ik heb 4 jaar geleden een 303 en een 606 voor een geeltje gekocht op de vlooienmarkt in Alphen aan den Rijn. Een week later heb ik hem ingeruild voor en Prophet VS. Nooit spijt van gehad.
Wel grappig toen ik hem zag liggen viel ik bijna flauw, mijn broertje zag hem als eerst. Ik had toen helemaal geen geld bij me en heb toen mijn fiets als onderpand gegeven om hem later te kunnen betalen.
 
Ik kocht mijn 303 in 1982, direct nadat hij uitkwam, voor fl. 750, samen met een 606 (zelfde prijs).

In 1987 heb ik hem voor fl. 200 verkocht
Aan die 303 denk ik nog wel eens.

Mijn 606, 101, 202, MS-20, MS-02 heb ik toen voor heel weinig geld ook verkocht om een Roland D-50 te kunnen betalen, en daar lig ik dus echt nog vaak wakker van
 
1,5 maand geleden

Vanuit usa,

600 euro met cv-midi.
Maar ben niet 100% over cv-midi.
(ben nog leek in producen dus misschien heb ik hem niet door of er mankeert deel van ombouw)
Maar toch blij met goeie aankoop.
Hij speelt hoe het hoort. Maar wat is de connectie.
Er zat jack vannachter in en er zijn 3 gaten in front met een jack die acidgeluid vervormd.

8)
eBayISAPI.dll


Als iemand mij bij kan lichten, graag?
:confused:
 
jammer dat het plaatsen van je foto mislukt is zou die modd aan je toestel willen zien.
 
1e keer:
zomer 1998, voor 1500 gulden bij een stadsgenoot. in goede staat - 0% optische slijtage - geen mods, geen tasje, geen manual. verkocht winter 1999 aan music house.

2e keer:
lente 2003, voor 800 euro bij ebay. kwam in natte staat aan (hartkloppingen!). bleek meer afgeragd te zijn dan op de foto stond. in matige staat dus - verf rond reso en cutoff afgesleten, knopjes drukken slecht in - mods: slide, accent, filter, gate, accent (in of uit; geen idee!). met tasje en kopie manual. door zoe knopjes laten vervangen. loopt als een trein. doe hem nooit meer weg!
 
In1996 gekocht bij John in Veldhoven
voor veel geld 2000,-
Heb m nog steeds, gaat ook niet weg.

Heb m gekocht met orginele tas en manual.
De staat is nieuwstaat, en ik gebruik m met een
Korg KMS-30.
Alles werkt nog steeds perfect.

Met mijn TR-909 nog steeds een lekker duo.
Heb ooit mijn 909 verkocht (kon m hoe kan het
ook anders goed verkopen) en kreeg spijt en zag
later kans om een in nieuwstaat zijnde terug
te kopen.

Er is apperatuur waar je aan hecht, dit is er
een van, wat mij betreft.


Michael.
 
Origineel geplaatst door EDP
Waar: via internet
Wanneer: maart2002
Staat: redelijke staat, sequencer knopjes sloegen over, verf weg bij de cut off en reso. verder was ie technisch helemaal goed alleen ik moest hem echt goed schoonmaken.
hoeveel: geruild met Yamaha A4000

Extra's: kenton socket 5 modificatie, orgineel tasje en handleiding en adapter. kreeg er ook een doosje patch kabels van roland bij van 20 jaar geleden??:confused:

lol komtie
waar & waneer ; geruild met een vriend tegen mn a4000 kaal ,...nieuw uit i-4
nieuw uit de winkel van infinty 4 1980.- gld was t toen ,...rond 2000[gld/euroo tyd]
staat ; erg goed beetje res freq verf missing verder hebben we de kenton socket erop laten zetten by de "utregse muziekvrienden "club ,...mhouse
en verder deed ie werk als cv gate controlled teebeetje

vandaar dat edp ook een doosje patch cables erby kreeg ,..he he voor in je kenton ,...minijacks


maar goed ik heb toen jaartje latert ook weer mn tb ingeruildt tegen een a 4000 met alles erby en meer [edp] en spijt behalve dat mn knoppen van de yamaha kxt zijn / doen
niet eg heb mn syntecno nog voor cv/gate sturing en soms tb gebrallllllll






:halleluja :halleluja
 
Ik heb laatst een complete muziekuitrusting van iemand gekochten op de valreep zei de goede man "wacht ik heb nog een doos rotzooi die hoort er bij"...Daar kwam dus een perfecte 303 uit!!!!!...plus nog 15 andere dingen waaronder Coloursound pedaal etc...was best een mazzel....ik was de man zeer dankbaar...
 
'k Heb hem geruild tegen een jupiter 6. Het was een verademing! Die juup 6 viel me ontzettend tegen. Ik had zoiets van "dat kan ik met een nordlead 2 ook". De TB daarentegen heb ik met veel plezier gebruikt tot ik uiteindelijk toch afscheid genomen heb van mijn schatje.

-C-
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
...ik was de man zeer dankbaar...

Je hebt de man dus rijkelijk beloond begrijp ik..;)
 
Origineel geplaatst door demian
Je hebt de man dus rijkelijk beloond begrijp ik..;)


dat had ik al gedaan door zijn studio op te kopen....dit was extra
 
Waar: in Utrecht, overgenomen van Don Funcken (Funckarma)
Wanneer: Pfff rond 1998 denk ik..
Hoeveel: 1500 gulden
Staat: Goede staat, minimale slijtplekjes langs knoppen.
 
Origineel geplaatst door demian
ah owkee.. masselaar.. :D

Nee was geen mazzel maar het resultaat van jaren stug zoeken en door de lage landen rondgassen....en een beetje mazzel..klopt
 
Schopje omhoog

Waar: Utrecht, Twist&Shout, vorige eigenaar: Hans (?), eigenaar van Twist & shout
Wanneer: 4 mei 2007
Prijs: 995 eypo
Staat: Prima staat, een paar minimale krasjes. Kenton 5 Mod, geprinte handleiding en onoriginele adapter. Geen extra tassies oid.

Blijkbaar mazzel, veel mensen dachten dat het aankleding van de zaakwas ofzo. Er is blijbaar veel interesse in getoond en ooit wassie verkocht, maar die persoon is er nooit omgekomen. Nu ben ik de blije eigenaar. Deze gaat nooit meer weg.
Nu is het slechts een kwestie van RSI kweken en arbeidsongeschikt worden verklaard zodat ik er hele dagen mee kan tweaken.
 
Waar: Grou (van Yawgmoth)
Wanneer: volgens mij in juli 2005
Hoeveel: 850 euro
Staat: zeer goede staat, met draagtasje

Tegenwoordig begint er al wel een beetje verf rond de cutoff-knop weg te 'slijten'. Dat zal wel komen door zuren in het handzweet die de oude verf aantasten of zoiets (correct me if I 'm wrong). Ik gebruik hem niet overdreven vaak en tweak altijd met de vingertoppen aan de bovenkant van de knoppen (dus raak het plastic niet aan).

Ik denk niet dat ik hem ooit zal wegdoen. De sound is heel typisch en ook herkenbaar voor publiek (doet het goed bij live optredens). De verzamelaarswaarde is natuurlijk ook groot; het blijft een stukje house-geschiedenis. :)
 
waar: Ebay UK
wanneer: dec 2004
hoeveel: 1100 (inclusief verzekerde zending uit UK nr België)
staat: Near Mint, klein vlekje vooraan en blauwe Leds. Technisch wel 100% in orde


kerel was een geluidsingenieur en hebben samen een hele goede manier gevonden om alles te regelen.
ik droomde er al jaren van, toen hij eindelijk thuis toekwam viel ik bijna flauw.
 
Gekocht in 1990 van een particulier voor 150 gulden, met tasje er bij.
Verkocht aan een Duitser in 1994 voor 1500, ik was niet ontevreden :)
Ondanks dat ik het een tof ding vind heb ik daar nooit spijt van gehad.
 
Waar: Rome, van een vriend
Wanneer: Begin 2001
Hoeveel: Ik weet het niet precies meer. Was net tijdens de overgang van gulden/ lire naar euro. Ik denk uiteindelijk iets van 600 euro. Er staat mij ook iets met 1200 voor ogen. Misschien wel 12000 lire. Was wel met de deal dat als ik em ooit aan een liefhebber zou verkopen dat ik ook dezelfde prijs zou vragen.
 
Back
Top