Cubase is het meest...

Cubase is het meest...

  • Cubase

    Stemmen: 12 66,7%
  • Logic Audio

    Stemmen: 1 5,6%
  • Cakewalk

    Stemmen: 3 16,7%
  • Geen van deze hierboven beschreven

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Enquete gesloten .
Wat er zwaar bij VST 5.1 mist is het aantal instrumenten wat je kunt gebruiken. Bij 16 kanalen is het al over en dan heb je nog maar een paar VSTi's opgestart. Zwaar irritant en alleen daarom al vind ik 2 PC's errug handig.

Misschien is een dubbel systeem met eentje Logic en eentje VST met een sample acurate link er tussen wel de beste oplossing. Kun je de instrumenten gebruiken die je wilt, sequencen zoals je wilt. Routen zoals je wilt.

ID?
 
Origineel geplaatst door da goose


klopt klopt klopt !
Ik heb gewoon ook mezelf verplicht om tijd te investeren en het grote logic boek te lezen en ik ben blij dat ik dat gedaan heb!
Ja, alle audio functies en pluginns zijn te gek ! heel soepel en dingen waar je ECHT wat aan hebt, geen kinder speelgoed..
Ja, ik ben blij met logic (maar ik was ook blij met cakewalk 3)

ik hoorde je een keer over die logic control? heb je die eigenlijk en zo ja hoe bevalt ie. ik zelf heb er erg veel interrese in maar ben nier vermogend genoeg
 
Ik werk al vanaf eind jaren 80 met Cubase en heb mijn Atari pas 4 jaar geleden op de plank gelegd en ingeruild voor een peecee en gebruik nog steeds Cubase Audio XT 3.0, dus geen flitsige VST toestanden...
 
Fuse...........

Moet toch kunnen?
De ene PC als slave, de ander als master. Gekoppeld via MIDI, net als bij gebruik van een hardware sequencer ofzo?

Of zit ik er nu naast? Misschien is het niet exact genoeg.

Anders toch gewoon Cubase SX met twee PC's gelinkt via de optische I/O's in beide machines.8) Leve system link van Steinberg.
 
Beste computersequencer blijft toch Fac Soundtracker 2.0 of moonblaster 1.4 hahaha
 
Origineel geplaatst door EDP


ik hoorde je een keer over die logic control? heb je die eigenlijk en zo ja hoe bevalt ie. ik zelf heb er erg veel interrese in maar ben nier vermogend genoeg

ik was van plan om hem van de week te gaan bestellen... ik hem hem dus helaas nog niet.. maar kan niet wachten (schijnt overigens een wachttijd op te zitten .. :( ?
 
OK tis wel wennen maar SX roeleert best wel hoor.
Voor de n00b lijkt het me nogal tricky om mee te beginnen maar eh. Maar ik ben voorlopig nog lang niet uitgefrobelt.

En met een 01v kun je nog steeds schuiven dat het een lieve lust is en hebbie geen extra schuifenplanken nodig. (het past niet eens meer in m'n 'studio' ) :)
 
Back
Top