overlast van subwoofer in oud huis

Origineel geplaatst door olafmol
zoiets heet huisvredebreuk of molest of whatever.....daar wil ik maar niet aan beginnen zeg maar....aangezien hij hier degene is die overlast veroorzaakt...verder woon ik natuurlijk ook niet daar, al ben ik wel vaak bij mijn vriendinnetje op bezoek...................er moeten toch andere manieren zijn om zoiets op te lossen lijkt me.....al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik bijna op het punt stond om die deur open te schoppen....maar zelfbeheersing is belangrijk ;)

of een andere vriendin8)
 
Origineel geplaatst door Errol
of een andere vriendin8)


hehehe..dan ken je mijn vriendin niet.....die is veel te leuk en lekker ;)
 
Origineel geplaatst door Kevin
Ik weet nog wel een winkel waar ze van die mooie bivakmutsen verkopen :D EN Mag-Lite's !!

klinkt misschien wat dubieus maar ik heb beide in de kast liggen ;)
 
Origineel geplaatst door omc
Ze leest dit topic? 8o)

nee die heeft nix met internet ;)
 
Tja Olaf, zo blijft alles in evenwicht he..... ying en yang shit.

HEB je een keer een lekker wijf aan de haak geslagen, blijkt ze een vervelende buurjongen te hebben.
Zo gaan die dingen ;)
 
gewoon eq die hap .. ik heb hier alles onder 100 hz op -12 db staan .. en ik kan tot 00:00 muziek luisteren

maar godver als je in een oud huis woont moet je juist rekenign houden als je muziek opzet .. simpel
niet dat omdat iemand anders muziek wil luisteren maar vrolijk meertrillen odner het mom' ja ik wilde een oud huis'

en hem het eens zeker laten horen hoe het klinkt !

en anders gewoon hele vette boxen kopen .. geluid werkt 2 kanten op
 
Origineel geplaatst door olafmol

ik zit zelf beetje richting een opblaaskussen te denken, net zoals die dingen die je onder technics draaitafels kan zetten om feedback tegen te gaan.......werkt dat een beetje met subwoofers om de boel te ontkoppelen?

gr. Olaf [/B]

Die kussens onder draaitafels werken omdat ervoor zorgen de naald geen onnodige trillingen oppikt.

In het geval van jouw vriendin zouden spikes onder die subwoofer misschien een beetje helpen omdat je zodoende de subwoofer loskoppelt van de vloer.
Het sublaag van die gast wordt er ook nog eens beter/strakker van.

Grtz,
Fransz
 
Origineel geplaatst door Da Fransz
Die kussens onder draaitafels werken omdat ervoor zorgen de naald geen onnodige trillingen oppikt.

, waardoor er dus feedback kan ontstaan door het mee resoneren van de trillingen op dat bepaald frequentiegebied wat het element c.q. de naald weer oppikt. :geslaagd: :dj:
 
Back
Top