ID&T Best 500

DJ-D_Prime

Die Rakete zu den Planete
Lid sinds
10 juni 2003
Berichten
856
Locatie
Toulouse - France
Wat vinden julie ervan? de laatste 300 gaan echt nergens over.. platen van kylie en pink erin?! die dan nog notabene hoger staan dan become one van faithles en cafe del mar?!

maar goed, laatste honderd is al een stuk aangenamer :D
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
Tis een Best 500 Dance platen, maar dat wist je vast stiekum wel =)

staat mr.fingers er ook tussen? en stakker humanoid? zo niet, dan gaat ie nergens over (wat ik wel van ID&T verwacht)..... en sinds wanneer maken kylie en pink geen "dance" muziek? is toch ook voor de dansvloer bedoeld? of is de definitie van "dance" ineens wat anders geworden dan ik in mijn engelse woordenboekje kan vinden?
 
ik zou kylie en pink toch duidelijk omschrijven als pop.. en niet dance,

je weet zelf ook wel dat met dance een bepaald genre bedoeld wordt en niet alle dansbare muziek.. zeker met beide handjes gegeten vanmorgen?
 
Hier een overzicht van de eerste 304 tracks (wat mij betreft is dit het slechste gedeelte van de lijst)

best500.gif
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik zou kylie en pink toch duidelijk omschrijven als pop.. en niet dance,

je weet zelf ook wel dat met dance een bepaald genre bedoeld wordt en niet alle dansbare muziek.. zeker met beide handjes gegeten vanmorgen?


welk genre dan? dans-muziek toch? muziek voor de dansvloer? ....

ik geloof niet dat we mekaar begrijpen..of we zijn het niet met elkaar eens, kan ook nog...ik vind nl bv Faithless meer popmuziek dan dance...... of eigenlijk nog beter: stadion-rock voor pinkpopgangers.... ;)

mmm..ik vind die lijst absoluut niet boeiend.....wie heeft die samengesteld? de luisteraars van ID&T neem ik aan?
 
dit deel van de lijst is idd totaal niet boeiend,

jep, luisteraars naar t schijnt, maar dan vind ik t nog een rare samenstelling..
 
PPK? dan zou ik eerder zeggen DJ Isaac hoor.. met Nobody listens to techno, wat een samenraapsel is van Go van Moby en Eminem met een hardcore dreun eronder...
 
kortom: smaken verschillen......
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime

maar ik moet zeggen, ben nu laatste 30 aant luisteren en daar zit veel moois tussen!

Laat me raden:

op 1: Tiesto
op 2: Tiesto
op 3: Tiesto
op 4: Tiesto
enz.

:D
 
waar staan,fierce ruling diva,atkins,fingers,saunderson,baxter,harry truman,the brothers johnson,d0train,metro area,fj pierre,a guy called gerald,jack and chill,baby ford,todd terry enz enz enz?????????
 
Alles wat commercieel is, is :r

en wat ID&T betreft, volledig ruk... Nietmeer zoals het geweest was...

Feesten van ze, zijn wel coolio!! nou ja.. Mysteryland & Innercity dan :D
 
we zijn pas bij nummer 8 op het moment. Op 10 stond Insomnia van faithless, wat volgens mij een kanshebber was voor de #1. Ik verwacht dat traffic van Tiesto op 1 staat, niet omdat ik t mooi vind, vind t een schijtnummer wat niet representatief is voor zijn muziek. Maar t was een erg populair nummer dit jaar..
 
Origineel geplaatst door Erazotropa
Alles wat commercieel is, is :r

en wat ID&T betreft, volledig ruk... Nietmeer zoals het geweest was...

Feesten van ze, zijn wel coolio!! nou ja.. Mysteryland & Innercity dan :D

ochjee, krijgen we dat "commercieel"geblaat weer,

toevallig is nu Motorcycle - As the Rush comes (Gabriel & Dresden) de #7 en volgens mij is die als single niet eens te krijgen, maar mateloos populair geweest dit jaar..
 
Back
Top