Lexanderg - Follow up pattern

Ik denk niet dat de noten zomaar 'random' zijn. Ze passen precies bij de sfeer die hier wordt opgeroepen.
Zeker geen radiomuziek maar uitstekend materiaal voor een (duistere) film. =)
 
Dissonantie kan mij boeien en kan heel knap zijn. Erg goede poging en respect daarvoor, maar qua feel mist het soms de extra aandacht, waardoor het een topwerkje had kunnen zijn.
Het is ook een genre waar je - in de ideale wereld - liefst een echte virtuoos voor bent en dit dus live, vloeiend op een klavier speelt.
Toch een pluim en mijn stem, omdat deze track een behoorlijk verschil maakt met de rest, moed, durf en een zekere mate van kennis van het genre vergt...
Of je hebt 'gefoefeld' en veel geluk gehad - dat mag ook ;-))
 
Laatst gewijzigd:
Onwijs gaaf intro, en een hele interessante spanningsopbouw, en vooral gedurfd. Het zakt alleen op een gegeven moment in elkaar.
 
Kan mij erg bekoren! Origineel, en opvallend in de SF 2016. Misschien iets te lang.... Sorry als ik het zeg, maar stop bij 2.06 en je hebt al een prachtige track!

Absoluut een stem!

RFB
 
Erg tof dit. Lekker atonaal, knap gedaan. Afmix is niet echt top alleen, kan nog een veel aan gebeuren. Het lijkt er o.a. op of je op sommige sounds een sample delay hebt gegooid waardoor het een ander uit fase staat. Daardoor linkt het stereobeeld soms een beetje raar.

Anyway, stem voor deze originele inzending.
 
Back
Top