Gloomer - Second To None

Een hele fijne track Gloomer, het betere werk dat ik van je gehoord heb! Ik houd sowieso van dit soort muziek, wat in de beoordeling zowel voordeel als nadeel kan zijn. De track zit echt heerlijk in elkaar, genoeg variatie ook. Sfeer is ook erg fijn, een track die niet zou misstaan in een set van A State Of Trance.

Wat mij betreft zou er dan nog 1 ding moeten veranderen... Ik vind dat er te weinig bottom end in zit om goed te kunnen beuken. Dacht nog even dat het aan mij lag, maar heb nog wat tracks opgezocht ter referentie, maar volgens mij ligt het niet aan mij :)

Anyways top track, je krijgt mijn stem.
 
Waar is het laag? Het klinkt alsof er een highpass filter op de master staat. Net mijn wekkerradio.
 
Ik heb hem nu een paar keer beluisterd en ben dubbel. De energie is geweldig, lekker rauw. Hij bouwt ook mooi op. De beat komt er bij mij alleen totaal niet door en klinkt ver weg. Die mag voor mijn gevoel veel urgenter. recht voor je bek en dreigend, zeg maar. Die associatie heb ik nou niet. Op 3.30 lijkt het ook of de beat niet helemaal synchroon loopt, iets loopt er wat achteraan. Qua opbouw en melodie vind ik hem wel goed.
 
Een hele fijne track Gloomer, het betere werk dat ik van je gehoord heb! Ik houd sowieso van dit soort muziek, wat in de beoordeling zowel voordeel als nadeel kan zijn. De track zit echt heerlijk in elkaar, genoeg variatie ook. Sfeer is ook erg fijn, een track die niet zou misstaan in een set van A State Of Trance.

Wat mij betreft zou er dan nog 1 ding moeten veranderen... Ik vind dat er te weinig bottom end in zit om goed te kunnen beuken. Dacht nog even dat het aan mij lag, maar heb nog wat tracks opgezocht ter referentie, maar volgens mij ligt het niet aan mij :)

Anyways top track, je krijgt mijn stem.

Waauw, geweldige commentaar, dank je wel man !! Fantastisch gewoon ! Misschien moet ik Ozone maar eens beter onder de knie krijgen, maar ik weet niet hoe.. Misschien maar eens beginnen met wat tutorials te bekijken. Super van je !! :halleluja
 
Waar is het laag? Het klinkt alsof er een highpass filter op de master staat. Net mijn wekkerradio.

Dat ligt aan Ozone, ik zet die altijd op "wide spread", misschien moet ik dat maar niet meer doen. Ik hoor dat persoonlijk dus niet hé, op mijn monitors klinken ze qwasi "perfect". jammer dat het net als je wekkerradio klinkt, maar toch van harte bedankt voor je commentaar ! ;)
 
Ik heb hem nu een paar keer beluisterd en ben dubbel. De energie is geweldig, lekker rauw. Hij bouwt ook mooi op. De beat komt er bij mij alleen totaal niet door en klinkt ver weg. Die mag voor mijn gevoel veel urgenter. recht voor je bek en dreigend, zeg maar. Die associatie heb ik nou niet. Op 3.30 lijkt het ook of de beat niet helemaal synchroon loopt, iets loopt er wat achteraan. Qua opbouw en melodie vind ik hem wel goed.

Toch goeie kritiek man Bombario, dank je wel hiervoor ! Ben heel blij met je commentaar. Jammer dat sommigen van jullie vinden dat ie slecht gemasterd is, want hij wordt één dezer dagen uitgegeven op iTunes, Beatport, Amazon en Google Play.. Er zat wat vertraging op de release, maar het komt allemaal goed heeft Superchief me beloofd. Thnx again man !! :)
 
Volgens mij kan je hiermee probleemloos de weide van Tomorrowland in beweging krijgen.

Woow Hover, geweldige comment, doet heel erg deugd, dank je wel voor te luisteren en de stem ;)
 
Hoi Gloomer,

Goed gedaan :okdan: arrangement is zeer oke!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Tof dat je'm leuk vindt Methoxy, bedankt van harte makker ! :halleluja
 
Ik ben benieuwd hoe ie klinkt zonder de highpassfilter :)

Verder doet ie me denken aan van die blije spaanse zomerhitjes.
Een zwoele spaanse vocal dr over zou het afmaken :)

-C-
 
Knappe productie!!. Niet mijn ding helaas, dus kan er niet zoveel over zeggen verder :P Ik mis wel echt warmte / laag. Maar dat is volgens mij vrij gebruikelijk bij dit soort trance (toch?) daar de focus op de hogere frequenties ligt.

Rond 3:30 lijkt er een beat offsync te lopen wel (laer in de track ook nog een keer), alsof een dj een foutje maakt. Anyway, erg goed gedaan :)
 
Ik ben benieuwd hoe ie klinkt zonder de highpassfilter :)

Verder doet ie me denken aan van die blije spaanse zomerhitjes.
Een zwoele spaanse vocal dr over zou het afmaken :)

-C-

Hey C738, bedankt voor je mooie commentaar..
Er zit al een zwoele vocal in (kiss me), maar hij is wat op de achtergrond inderdaad.
Volgende keer beter, want hij is al te koop via iTunes, meer info volgt nog.

Thanks again ;-)
 
Knappe productie!!. Niet mijn ding helaas, dus kan er niet zoveel over zeggen verder :P Ik mis wel echt warmte / laag. Maar dat is volgens mij vrij gebruikelijk bij dit soort trance (toch?) daar de focus op de hogere frequenties ligt.

Rond 3:30 lijkt er een beat offsync te lopen wel (laer in de track ook nog een keer), alsof een dj een foutje maakt. Anyway, erg goed gedaan :)

Ja, meerdere mensen zeggen dat ie off-sync loopt, maar persoonlijk hoor ik dat dus niet hé.. Ik heb het lied nu al 100+ keer gehoord, het zal wel ear-fatigue zijn..

Ik denk dat de hoge frequenties wel gebruikelijk zijn, ja.. Maar zeker ben ik daar niet van.

Anyway, hartstikke bedankt voor je feedback man !! :okdan:
 
Luitjes,

Deze plaat is vanaf gisteren te koop via :

iTunes
Beatport
Google Play
Amazon
enz..

Volgens Superchief is ie zelfs te koop op de maan, zei ie in zijn radioshow ;)

Ik zou durven zeggen : koop ons ipv hier te downloaden op SF :P
 
Niet mijn smaak. Alhoewel iets buiten mijn persoonlijke smaakgebied mij nog wel kan boeien of pakken, heb ik dat met deze niet. Ik vind 'm qua mix teveel in elkaar gedrukt. Als je meer ademruimte en dynamiek in de mix had weten te stoppen zonder energie verloren te laten gaan dan had je mij wel gehad denk ik.
 
Goede track hoor, met een geweldige drive! ik ben sowieso wel een trance liefhebber, dus mijn stem had je al gekregen.
 
Back
Top