Synthforum Contest 2016 : De Uitslag

Ik lach nog steeds om mijn eigen grap maar heb zeker van de muziek genoten, volgend jaar zal ik iets serieuzers neerzetten hoewel, bestaat er originele kutmuziek?
-
Ow en de naam is VLEen, niet VIeen, het is een kleine letter L :D
 
Gefeliciteerd, 1pauluzz1 :okdan:
 
jullie waren zeker allemaal zondag rijders. maar 12 stemmen.
hahahaha maar uuh bedankt iedereen voor het stemmen. :D
 
Ik denk dat als je track nog wat sneller was je wel een paar plaatsen hoger had kunnen eindigen.
 
Hey iedereen – excuses voor mijn late reactie en ik ga deze ook kort houden omdat ik aan het reizen ben. Super bedankt! :) Het was onverwacht (tot ik in de laatste paar dagen door had hoe de stemverdeling eruit zag) en het is dan ook erg leuk om te merken dat mijn track gewaardeerd wordt. Dit motiveert mij om ook in 2017 weer veel uren in de studio te maken om weer meer, en hopelijk steeds een stukje betere, tracks af te maken.

Mods en alle deelnemers: bedankt! Ik kom deze week nog even terug in deze thread.
 
Nou, zelfs ik ben tevreden over mijn score... Het valt me nog best mee! ;.-)
En naderhand denk ik dat ik ook niet mijn beste trackje van vorig jaar heb ingezonden....

Felicitaties aan de winnaar! :okdan:

:W Scepticist
 
Uhm, hoe vaak een nummer geluisterd is ten opzichte van het aantal stemmen die het heeft gekregen, lijkt misschien een indicatie, maar hoeft niet zo veel te zeggen.
Als het echt zo zou zijn dat niet iedereen elk stuk heeft geluisterd, zou je denken dat een weinig beluisterd stuk met relatief veel stemmen beter is, ook als het minder stemmen heeft dan een veel beluisterd stuk.

Maar om mezelf als voorbeeld te nemen. Ik heb 21 creaties meteen mijn stem gegeven en 24 creaties nog eens onderling met elkaar vergeleken en teruggebracht tot 3 stemmen.
Dus heb ik 'nummer 22 - 45' vaker geluisterd dan 'nummer 1 - 21', en 46 - 109 juist weer één keer.
En dat zal voor iedereen anders zijn geweest.

Echter, het zou mij niet verbazen als een aantal stemmers te weinig tijd hadden en daarom
òfwel in alfabetische volgorde niet tot het eind zijn gekomen
òfwel vooral geluisterd hebben naar forumleden waarvan zij hoge verwachtingen hadden
òfwel vooral 'naar hun vriendjes' hebben geluisterd
òfwel vooral naar inzendingen hebben geluisterd die op een bepaald moment al hoog scoorden
òfwel .... weet ik het

Die eerste, op alfabetische volgorde niet tot het eind van de lijst komen, zou een vervelende uitwerking op de uitslag kunnen hebben. De tweede en derde lijken oneerlijk, maar ik weet niet of het effect heel groot zou zijn. Verschillende mensen doen dat toch weer net anders.
Tegen het eind van de competitie de top 10 of top 15 onderling vergelijken en er daar een paar van uitkiezen, lijkt me op zich wel weer redelijk eerlijk.
 
ik weet dat gloomer alle inzending heeft beluisterd en zowaar als hij het goed genoeg vond een stem gegeven.
 
ik weet dat gloomer alle inzending heeft beluisterd en zowaar als hij het goed genoeg vond een stem gegeven.


Dit insinueert dat je dit zelf niet gedaan hebt. ;)

Ik heb ook alle tracks beluisterd. Als ik dit van te voren niet van plan ben doe ik ook niet mee. Idealiter zou dit natuurlijk de minimale ondergrens van het meedoen moeten zijn maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Al zou iedereen alle tracks luisteren. Ik lees ook vaak in de comments dat mensen een track luisteren terwijl ze iets anders aan het doen zijn wat in mijn optiek horen is en niet luisteren. Zo kan je nog wel duizend andere punten bedenken die 'fout' gaan in deze contest maar dan raakt volgens mij het doel uit zicht.
Ik doe, hoogstwaarschijnlijk volgend jaar weer gewoon mee! Ik kijk er alvast naar uit!
 
Ik heb op iedereen gestemd behalve op Gloomer en op de Moderators die meededen...
Gloomer had geen humor en zeek me plaat af :D
 
Ik heb je plaat nog niet genoeg afgezeikt.. Hij trok op niets met je miauw miauw miauw.. Ik heb nog sorry gezegd ook nog.. dat zeg ik nu niet meer :duivels:
 
nog even erbij vermelden :

Ook dit jaar kun je als lid van het Synthforum weer je beste track van het afgelopen jaar insturen.

Dit wil zeggen dat je je beste track inzendt en niet je meest kuttopic track. En neen, ik kan daar niet snel mee lachen.. En op alles stemmen is ook geen optie mijns inziens, niet eerlijk gewoon. Ik heb gewoon op de tracks gestemd die het me meest boeiden, dat is eerlijk volgens mij.

Paaierij was dit jaar troef, gewoonweg slechte platen die geweldige commentaar kregen.. Zo erg dat ik volgende keer zeker niet meer meedoe.. Het was me gewoonweg een zooitje, de 2016 contest. En nu ga ik zwijgen, want ik krijg iedereen op mijn dak :bekdicht:
 
Bullshit, ik vond het leuk en ik vond het niet op paaierij lijken. Eerlijk gezegd wel verbaasd over de variatie aan stijlen.
 
Gefeliciteerd winnaars. Dit jaar helaas moeten overslaan maar volgend jaar gaan we weer meedoen. Al die diverse stijlen die voorbij komen doen me altijd weer versteld staan. Ik ben weer geinspireerd. En nu aan de bak om dit jaar wel weer eens track op te nemen ipv alleen maar te noodlen.
 
Van harte Paul! Een verdiende winaar, en een van de leukste winnaars in jaren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze track volledig over het hoofd heb gezien tijdens de contest.
Er zaten veel goede tracks tussen dit jaar, en mijn plaats in de middenmoot is dan ook niet meer dan terecht :D.
 
Back
Top