Atari cubase bebruikers...

Dat klopt. Maar hij moet wel op je diskette staan.....
da's wel zo handig idd :D apart dat 'ie er niet op staat eigenlijk...


ips.gif


toch wel bijzonder eigenlijk dat zoiets gewoon nog in 640x400 kon :okdan:
 
Dacht dat ik cubase 3 nog had op flop.. maar kan m niet vinden helaas.
Heb 2.0 op mn hd staan.

Vandaag eens met de phrase synth aan t klooien geweest maar wanneer ik een part naar de phrase synth kopieer, de phrasesynth op active zet, dan een key op mn masterkeyboard aansla krijg ik een runtime error 52003 (uit mijn hoofd)

Weinig succes :(

Zit wel te denken aan een originele cubase met dongle.
 
Maar...was Cubase 2.01 (MCA) niet de laatste goed werkende crack van Cubase op de atari ?
Dat was/is de versie die ik nog ergens op mijn oude atari heb staan, voor zover die nog werkt
 
Heb originele cubase 3.0 software met dongle.

Hier moet je modules apart inladen (midi mixer, interactive phrase synth etc.)
Das ook wel heel duidelijk maar hoe je nu acceroires inlaad snap ik nog niet??
Er zijn ook floppys met .acc bestanden bijgeleverd zoals satellit.acc (synth editor)
maar geen beschrijving hoe ik die inladen moet..

Phrasesynth doet het nu wel btw..
 
kreeg dit antwoord via t atariforum..

ACC's are loaded automatically by TOS. All you need to do is copy them to the root of the disk you boot your machine with. Once you're at the desktop or within Cubase, you can access them via the Desk menu.

wat is die root dan? vind cubase leuk maar in de atari duiken gaat me erg slecht af :)
 
De root is gewoon de hoofdmap - de plaats waar je niet nog een niveau omhoogkan.

Even vergelijken met je PC: Windows staat geinstalleerd in C:\Windows. De root van de schijf is dan C:\. Usnap?
 
Iksnap :) Heb nu alleen een groot probleem....
Heb alleen de .acc file in C:\ gezet en nu zegt de computer bij opstart (hd autoboot)
No keyfile. please install midi arpeggiator with runme.prg first.
[abort]
klik ik op abort, slaat de atari vast (4 bommetjes) ik kom er dus gewoon niet meer in...

Na wat zoeken op google de "hold alternate while booting" geprobeert maar kom elke keer weer bij dezelfde window : No keyfile. please install midi arpeggiator with runme.prg first.
[abort]

iemand een idee..
 
Nu zie ik midi arp wel in cubase maar klik ik m aan dan zegt ie "cannot find resource file. Please re-install software properly" Heb ik nu meerdere malen gedaan maar geen geluk..

Buiten cubase via arp.prg werkt ie perfect gek genoeg...

alle files in c:/ staan

arp.acc
arp.key
arp.prg
arpc.rsc
arpm.rsc

Iemand een idee?

Thanks!
 
Back
Top