Je modulaire setup - Foto's ! -

Ik heb onlangs wat modules van NLC gebouwd.
En moet zeggen dat SMT 0805 goed te doen is.
Op een bepaalde manier makkelijker dan through hole.

Dus wellicht is het een idee om wat NLC modules te bouwen.
Als je dan alle parts in 1 keer koopt kan dat vrij goedkoop.

Hier kun je de hypster halen bv.


Om te proeven zou je ook de NLC mix eerst kunnen doen. Zijn maar een paar componenten.

Nou ja is maar een idee.

Ik ben helemaal NLC fan.
De coolste eurorack modules.
 
Dat gepriegel is niets voor mij, maar de Hypster staat inderdaad nog op het verlanglijstje voor mijn modular. Die plaats is met een kartonnetje vrijgehouden.
 
Ik heb mezelf dus een Max gegeven van 112hp met een niftykeyz. En de meest complexe module eaganmatrix, joystick en Europi. Combineer dat met de case functies (niftykeyz) en stackable patch kabels en je kunt altijd wat nieuws maken.

@ProgHead heb je al stackable patch kabels?
 
Laatst gewijzigd:
na wat onrustige jaren :D zijn er de laatste tijd niet meer zoveel mutaties. ik had ook even 2 keer zoveel, maar daar werd ik ongelukkig van

IMG_3169.jpg
 
ja ik heb best veel maar het zijn voor 80% basic modules.
Dan met veel basic complexe patches maken.
Soort van Serge aanpak.

Zag net een Assimil8tor te koop staan.... houd me in...

@fjoesz mooie setup! Wel weinig gitaar :-) ?
 
900 pegels
Tsja.. ik weet nog hoe ik dagen bezig kon zijn met alle instellingen.
Ik heb hier een totaal ander beestje nu de Waldorf NW1.. vind ik persoonlijk toch interessanter kwa klank.
 
De Assimil8tor lijkt me een toffe bak.
Heb zelf de MOB of Ebrus en die moet ik echt leren.
Super diep ding... en onduidelijk nog.
Maar goed ik hen net nog een frequentie shifter en logic module in mijn systeem gedaan en het zit helemaal vol zo.
 
De Assimil8tor lijkt me een toffe bak.
Heb zelf de MOB of Ebrus en die moet ik echt leren.
Super diep ding... en onduidelijk nog.
Maar goed ik hen net nog een frequentie shifter en logic module in mijn systeem gedaan en het zit helemaal vol zo.
bode?
Welke Logic? Ik zat zelf naar de SIGNOS te kijken maar ja .. ik moet heel snel van m’n 2 moog cases af,..

P.s. Tesseract komt met een interessante 8 kanaals sampler.. en what not in 1.
 
Ik zie weer mooie plaatjes voorbijkomen. :okdan:

Hier zit er al een tijdje weinig ontwikkeling in de modulaire setup, maar ik ben op het moment eigenlijk zeer tevreden met wat ik heb en wil de gaten niet overhaast vullen.
Ik ben wel voornemens binnenkort de Vermona Melodicer met de MIDI extensie te gaan aanschaffen.

De Dreadbox Chromatic modules hebben wel weer hun eigen kastje gekregen, op verzoek van mijn partner.
Zij gaat sneller achter dit overzichtelijke setje zitten dan dat ze met de grote kast aan de slag gaat.
Het gat dat nu in de RackBrute is ontstaan wil ik mettertijd opvullen met de Behringer Enigma.


tempImageMtOlaN.png
 
de fender amps zijn heerlijk ja. champ ui '64 om lekker op te pielen. bassman uit '66 in de booth met mics erop. dikke party
ik heb ook n rossum ASS dus. hij klinkt wel heel goed en oneindig pitchen ongeveer is ook nice. die PM op samples ook tuulk en cv samplen. allemaal lagge, maar toch gebruik ik m niet zo heel veel.
hij gaat nog niet weg maar zou me kunnen voorstellen dat dat ooit wel gebeurt
 
bode?
Welke Logic? Ik zat zelf naar de SIGNOS te kijken maar ja .. ik moet heel snel van m’n 2 moog cases af,..

P.s. Tesseract komt met een interessante 8 kanaals sampler.. en what not in 1.
doepfer a166 en de frequency shifter van Doepfer.
Ik had de Behringer gekocht.
Niet geprobeerd want realizeerder dat die niet met eurorack audio werkt maar alleen met line level.
Dat vind ik onacceptabel dus gaat die terug en heb ik de Doepfer gehaald..
 
de fender amps zijn heerlijk ja. champ ui '64 om lekker op te pielen. bassman uit '66 in de booth met mics erop. dikke party
ik heb ook n rossum ASS dus. hij klinkt wel heel goed en oneindig pitchen ongeveer is ook nice. die PM op samples ook tuulk en cv samplen. allemaal lagge, maar toch gebruik ik m niet zo heel veel.
hij gaat nog niet weg maar zou me kunnen voorstellen dat dat ooit wel gebeurt
Ja kan me voorstellen dat dat spul van synth baas Dave een beetje te diep is.
Ik moet die Mob van ebrus eens goed bestuderen.
Probeer moeilijke modules met toest combi's en menu's te vermijden.


Die Fender bassman hebv ik bij een concert van Micheal Kinawaku gehoord... f*cking lekker.
Heb zelf een blackface princeton reverb...ook geil...
Vind het extra geil om bv een krell patch uit de Easel of modular door die amp te jagen.
Heb er wel een andere speaker in gezet. De OG was...2d

@bob303vs909 een Easel onder je bed? Ik zou dan niet kunnen slapen.
Wat als die dan in de nacht met een scherpe fm patch je keel doorsnijd?
Die Easels zijn veel te psycho voor onder je bed. U bent gewaarschuwd.

Mooie setup!
 
Wat zijn de ervaringen met de Niftykeyz, ben aan twijfelen om deze aan te schaffen.
 
Back
Top