vinnieq
Lidl
Yep, ik heb de I2M van hun, top ding. Ze maken ook een prima Wah / filter etc. pedaal sonuus - Music Products Designed in the UK

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
 , beetje de richting dat ik ook met de ehx maak.
 , beetje de richting dat ik ook met de ehx maak.Ik heb hier de Behringer Perfect Pitch gehad en die werkt ok om gitaar.
Hmm, dit ding dan inderdaad maar snel vergeten (had je al gedaan), qua standalone hardware er was al de Roland GI-10 (MIDI-out only, geen CV) etc, dit rode ding voegt (afgezien vh euro-behuizing) qua performance dan niks toe.mono
In mijn ervaring: nee. Bij dit soort gitaarwerk vind ik het direct opvallen dat het niet met een gitaar is ingespeeld. Akoestische gitaar is wat makkelijker te verbloemen, maar metal met keys spelen is toch wat anders. Het blijft met plugins toch altijd erg statisch. Wellicht als Toontrack een keer EZGuitar uitbrengt dat dat verandert. Ik heb Sugar Bytes Guitarist, maar de resultaten daarmee zijn op zijn best bruikbaar ergens ver weg op de achtergrond.Zijn er VST's (gratis, goedkoop, superduur... maakt niet uit, ben gewoon aan t onderzoeken) die dit aardig benaderen?
Persoonlijk zou ik dan met cleane gitaar beginnen en je effectchain verder het geluid laten bepalen, zoals je dat ook met een cleane, elektrische gitaar zou doen.Zou je clean beginnen en met VST's distorten, of juist sample based / kant en klaar distorted?

)
)