RIP Whitney Houston

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
3.917
Kort maar krachtig leven.

Ik denk dat we het allemaal we eens zijn dat ze een unieke stem had die niemand kon evenaren.


Gecondoleerd aan alle fans.







PS: Hou het topic aub respectvol
 
Ze was idd uniek.
 
Zeggen ze dat niet van alle zangers en zangeressen na hun dood? Zelfs van André Hazes zeiden ze dat. Whitney was niet slecht, maar om nou te zeggen geweldig... Nee, dat niet.
 
I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be
Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone to fulfill my needs
A lonely place to be
So I learned to depend on me
 
@King Fred

Niemand is zo'n groot talent als jij dat bent ok.

Zullen we verder mensen laten posten die wel wat zinnigs kunnen toevoegen en eer willen betonen aan iemand die net overleden is.

Aub dank je wel ;)
 
Je had het kunnen beperken tot "Zullen we verder mensen laten posten die eer willen betonen aan iemand die net overleden is." De rest van je reactie was onterecht en onnodig.
 
Je had het kunnen beperken tot "Zullen we verder mensen laten posten die eer willen betonen aan iemand die net overleden is." De rest van je reactie was onterecht en onnodig.

Bedankt voor het toevoegen van niks.

Kunnen we ff ons ego aan de kant zetten en ontopic blijven.
Dit is geen topic voor wie gelijk of ongelijk heeft. ;)
 
Helaas heeft het sterrendom negatieve impact op haar leven gehad en is ze dit niet meer te boven is gekomen. Triest dat het zo is (af)gelopen.
 
@King Fred

Niemand is zo'n groot talent als jij dat bent ok.

Zullen we verder mensen laten posten die wel wat zinnigs kunnen toevoegen en eer willen betonen aan iemand die net overleden is.

Aub dank je wel ;)
Ik beweer helemaal niet dat ik een groter talent ben dan zij. Ik merk alleen op dat ze dat van ALLE overleden zangers en zangeressen zeggen.
 
Bedankt voor het toevoegen van niks.

Kunnen we ff ons ego aan de kant zetten en ontopic blijven.
Dit is geen topic voor wie gelijk of ongelijk heeft. ;)

En blijkbaar ook geen topic voor degenen die haar niet zo'n wonderlijk goede artieste vonden als jij, want die val je in je "hou het topic aub respectvol" draadje zeer respectloos aan. Iets waar mijn ego trouwens niks mee te maken heeft, want je had het toen niet tegen mij.

Ik persoonlijk ben op een enkele uitzondering na niet zo'n fan van haar poppy muziek en vind dat ze vaak te veel riep in haar zingen (kwestie van smaak, ik heb het daar niet voor), maar los van wat ze als artieste al dan niet was voor mij vind ik het zeer zielig voor de mensen die om welke reden dan ook op zo'n pad terechtkomen, en al helemaal wanneer ze er niet meer vanaf geraken. En evenzeer voor hun dierbaren. Hopelijk schudt het anderen wakker voor het voor hen te laat is.
 
Ook ik ben geen groot fan van haar maar ik erken wel haar talent en heb in het verleden een aantal albums van haar gekocht.

Ze heeft met haar muziek miljoenen levens geraakt. (en een groot voorbeeld voor vele artiesten)
Wanneer veel mensen de muziek terug luisteren brengt ze dat terug naar die goeie of pijnlijke momenten en dat is de schoonheid van muziek.

Smaak tja... elke dag patat wordt je ook zat op een gegeven moment.
Talent had ze en daarom is voor haar dit topic geopend.
 
Met junkies heb ik geen medelijden. Kut muziek vond ik het ook altijd.

Vervelend voor de nabestaanden natuurlijk maar verder...
 
Ze was idd uniek.

jajajaaj aleen dat singeltje watik dus ooit kocht ..wanna dance whit[ney ] somebody ..;-]]
zat een tr808 in .denk dat daar mn fetish van elektroo is rontstaan ;-]
voor de rresst snif on/ lif happy ...oepszzzzz ; ;-]
ms bitch
rest my cache
:okdan:
 
tja drank en drugs of medicijnen gaan ook niet echt samen
 
Wittenie heb best veel electronische invloeden in d'r muziekjes gehad ook nog..
 
Back
Top