Böhm Digital Drums MIDI sync.

G

Guest

Guest
Na DIT topic hebben we onze Böhms naar Mark Cox gebracht.
Hij heeft er een mod op gemaakt die je op de foto kan zien.
Je kan de klokverdeling instellen en met midi de fill en break triggeren....
Hij loopt goed tot nu toe, dus ik ben blij.


grtzels.
 

Attachments

  • DD_MIDI1.jpg
    DD_MIDI1.jpg
    70,1 KB · Bekeken: 168
  • DD_MIDI2.jpg
    DD_MIDI2.jpg
    53,4 KB · Bekeken: 125
  • Böhm Digital Drums MIDI clock usermanual.pdf
    31,7 KB · Bekeken: 202
Kwa prijs zat er bij ons een stuk leergeld voor hem in en ik heb ze daar met de auto heengereden en opgehaald (met de post durfde ik niet aan)...per stuk was ik ongeveer 220 kwijt all-inn.

Wat heb ik ervoor terug, een lekkere bak met andere geluiden en een swing die rocked.
Ga vandaag de studio weer in en dan neem ik wel een stukje op (zal wel een geprocessed stukje zijn)..

grtzels.
 
Kwa prijs zat er bij ons een stuk leergeld voor hem in en ik heb ze daar met de auto heengereden en opgehaald (met de post durfde ik niet aan)...per stuk was ik ongeveer 220 kwijt all-inn.
Bedoel je nou dat jullie meer kwijt waren omdat dit de eerste keer was en hij er daarom veel tjd in heeft moeten steken? Of juist dat jullie minder kwijt waren omdat het voor hem ook mooi meegenomen was dat hij hiermee ervaring kon opdoen?
Het lijkt mij ook mooi om hem te kunnen syncen maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over.
 
Bedoel je nou dat jullie meer kwijt waren omdat dit de eerste keer was en hij er daarom veel tjd in heeft moeten steken? Of juist dat jullie minder kwijt waren omdat het voor hem ook mooi meegenomen was dat hij hiermee ervaring kon opdoen?
Het lijkt mij ook mooi om hem te kunnen syncen maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over.


je bedoelt dat diegene die dit klusje gedaan heeft het maar voor minder zou moeten doen omdat hij dan ervaring op kan doen?

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

:koffie:
 
Na DIT topic hebben we onze Böhms naar Mark Cox gebracht.
Hij heeft er een mod op gemaakt die je op de foto kan zien.
Je kan de klokverdeling instellen en met midi de fill en break triggeren....
Hij loopt goed tot nu toe, dus ik ben blij.


grtzels.

hys blij goeie aktie...winter bohm ..madness;-]
 
Kwa prijs zat er bij ons een stuk leergeld voor hem in en ik heb ze daar met de auto heengereden en opgehaald (met de post durfde ik niet aan)...per stuk was ik ongeveer 220 kwijt all-inn.

Wat heb ik ervoor terug, een lekkere bak met andere geluiden en een swing die rocked.
Ga vandaag de studio weer in en dan neem ik wel een stukje op (zal wel een geprocessed stukje zijn)..

grtzels.

let me hear
 
Bedoel je nou dat jullie meer kwijt waren omdat dit de eerste keer was en hij er daarom veel tjd in heeft moeten steken? Of juist dat jullie minder kwijt waren omdat het voor hem ook mooi meegenomen was dat hij hiermee ervaring kon opdoen?
Het lijkt mij ook mooi om hem te kunnen syncen maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over.

Het was iets goedkoper, omdat het de eerste keer was en hij er weer wat van kon opsteken. In de prijs van mij zit wel 40 euro benzine meegerekend.

Is op zich wel wat geld, maar het is goed gedaan, er zijn extra nog wat dingen gefixed omdat hij er toch mee bezig was en het was snel afgerond..
Vorige soldeerheld waar die stond kon hem uiteindelijk niet syncen en nu was hij binnen 4 weken klaar. Dus ik ben erg tevreden, de percussie die eruit komt is voor mij erg bruikbaar. De kick is een beetje klein/kort maar weer wel lekker als tweede pok op de woooemp.
 
je bedoelt dat diegene die dit klusje gedaan heeft het maar voor minder zou moeten doen omdat hij dan ervaring op kan doen?

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

:koffie:
Het was iets goedkoper, omdat het de eerste keer was en hij er weer wat van kon opsteken.
Ja j.baars, of werd jij betaald om naar school te gaan en te studeren?
:dubbel::dubbel::dubbel:

Maar brz, heb je er nu meerdere eproms met verschillende sounds bij?
 
je bedoelt dat diegene die dit klusje gedaan heeft het maar voor minder zou moeten doen omdat hij dan ervaring op kan doen?

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

:koffie:

Niets moet....hij kwam hier zelf mee aan, blijkbaar bestaan er mensen die relaxter zijn dan jij je voor kan stellen.......maakt mij verder weinig uit, het is en blijft natuurlijk jouw visie.
 
Ja j.baars, of werd jij betaald om naar school te gaan en te studeren?
:dubbel::dubbel::dubbel:

Maar brz, heb je er nu meerdere eproms met verschillende sounds bij?

Nee geen andere e-proms, kan dat ook.....lijkt me wel dik, een iets grotere kick erbij:)
 
Bedoel je nou dat jullie meer kwijt waren omdat dit de eerste keer was en hij er daarom veel tjd in heeft moeten steken? Of juist dat jullie minder kwijt waren omdat het voor hem ook mooi meegenomen was dat hij hiermee ervaring kon opdoen?
Het lijkt mij ook mooi om hem te kunnen syncen maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over.


ach, maar dit klonk meer als een soort van stelling dan bij ieder ¨leermoment¨ de desbetreffende reparateur het dan maar in mindering moet brengen op de factuur...

en nee , ik werdt niet betaald om naar school te gaan, maar daarna is het wel de bedoeling dat gedane arbeid gewoon betaald wordt..

ik neem aan dat iedereen gewoon betaald wil worden bij zoiets als werk.....

verder wel aardig van M.Cox...:okdan:

:mega:
 
Niet een te groot punt van maken hoor ;)
Ik moest alleen wel lachen dat je zo overtuigd overkwam en dat het toch andersom bleek te zijn 8)

Brz, sorry ik begreep je even verkeerd; je schreef "een bak met andere geluiden" maar je bedoelt dat hij anders klinkt dan andere drumcomputers. Ik snap hem nu.
 
ach, maar dit klonk meer als een soort van stelling dan bij ieder ¨leermoment¨ de desbetreffende reparateur het dan maar in mindering moet brengen op de factuur...

en nee , ik werdt niet betaald om naar school te gaan, maar daarna is het wel de bedoeling dat gedane arbeid gewoon betaald wordt..

ik neem aan dat iedereen gewoon betaald wil worden bij zoiets als werk.....

verder wel aardig van M.Cox...:okdan:

:mega:

Wat ook meespeelde was dat BRZ 2 x een Boehm Digital Drums meebracht. Het waren dus eigenlijk 2 opdrachten voor mij. Zo heel erg aardig ben ik dus ook weer niet ;)

Maar het ontwerpen van software en hardware specifiek voor een machine die ik nog nooit eerder in mijn leven gezien had kost altijd veel tijd. Het is dan zinvol om een redelijk bedrag met de klant van te voren af te spreken. De kunst is dan om jezelf en de klant tevreden te stellen. In dit geval is dat prima gelukt.

Hoe dan ook, prijs voor de MIDI clock sync uitbreiding is € 195,- incl. BTW. Ik zal wel eerst even goed moeten bekijken hoe de staat van de machine is die hier aangeboden wordt. Dat is sterk wisselend bij de Digital Drums heb ik gemerkt. De kosten voor eventuele extra reparaties zal ik erbij moeten rekenen.
 
Aha. En verkoop je de kit ook los?

Dat ligt eraan hoeveel interesse ervoor is. Als ik er 3 kan verkopen vind ik het prima. Ik moet er dan namelijk ook een inbouw handleiding voor schrijven en dat is best wel wat werk. Prijs per kit zal € 100,- incl. BTW zijn.
 
Dat ligt eraan hoeveel interesse ervoor is. Als ik er 3 kan verkopen vind ik het prima. Ik moet er dan namelijk ook een inbouw handleiding voor schrijven en dat is best wel wat werk. Prijs per kit zal € 100,- incl. BTW zijn.

misschien toch maars doen ...mettertyd ...meer intressus..iemand ;-] 100.- inbouw zelf is mooi bedrag;-] viinnik

bets aardige gast die mark;-]]
:okdan:
 
Back
Top