su 700??

Geheugen voor oude samplers is niet zo goedkoop hoor... alleen nieuw sdram en ddram geheugen is goedkoop.

Volgens mij gebruiken alle samplers behalve de Z-serie van Akai nog Fastpage SIMM geheugen en EDO SIMM geheugen, en dat is naar verhouding erg duur omdat er weinig vraag naar is!

Druid
 
druid:
om eerlijk te zijn heb ik su700 nog nooit in een winkel gezien - misschien nooit op gelet - wellicht moet ik er even god op letter. Ik woon in amsterdam en kom eigenlijk nooit erbuiten (behalve dan naar music house in utrecht ofzo) - in de hoofdstad hebben we naar mijn mening geen goede winkels - maar ik heb door deze thread wel zin gekregen in een su700 ja...
 
wow!

400 euro! dat is nog ens een okee prijs - !
thanx bounce -
hee - dus je heb ook scsiZip voor dit dingetje nodig?(vast wel een stomme vraag..)
 
de scsi van de su700 (en ook a3000...) is rete traag... maar sneller als diskettes! Het is mogelijk een song over meerdere diskettes te laden, maar erg lastig.. losse scsi uitbreidingen vind je niet zo 123 2e hands.
 
ach..retetraag is volgens mij behoorlijk subjectief...... en je moet op de yammies de "load while play" uitzetten, dat scheelt echt bijna 100% snelheids.... verder is een ingebakken HD nog weer rapper...
 
Origineel geplaatst door olafmol
ach..retetraag is volgens mij behoorlijk subjectief...... en je moet op de yammies de "load while play" uitzetten, dat scheelt echt bijna 100% snelheids.... verder is een ingebakken HD nog weer rapper...


Hey Olaf, hoe zet je dat uit dan? Ik heb in de manual van mn a3000 zitten spitten maar ik kan het niet vinden. Kun je een tipje van de sluier oplichten? wel een beetje offtopic, sorry
 
De beperkingen die iedereen noemt over de su-700 zijn idd best wel waar! Geluidskwaliteit, traagheid etc...!

Ik ben zelf ook een techno producer, en gebruik de su-700 regelmatig, maar dan in combinatie met een mpc-4000.

Het gene wat mij zo aantrekt aan de su-700 is gewoon het real-time sequencen! Je kan zo verschrikkelijk "jammen" met dat ding! Dat kan je niet met een mpc!

Ik vindt die su-700 gewoon snel! Dat ding raast maar door! En je kan zulke freaky live-sets neerzetten met dat ding!

Kijk maar naar het nummer "Kricks" van Jochem paap! Da's gewoon beuken!:dj:

Jammer dat ie voor de rest zoveel min-punten heeft!:confused: Maar het sequencen en live bespelen op dat ding, dat vind ik echt fantastisch!

Peace...:biertje:
 
Back
Top