Dune > hoe werd dat in de tijd ontvangen?

eigenlijk moet jij gewoon moderator worden... eigenlijk... of misschien admin, nog beter...











hoe ga je je forum noemen?

hahahaa
nou ja een aanmeldingsfilter zou geen overbodige luxe zijn in elk geval
 
- heeft u echte synths? Y/N
- hoeveel echte synths heeft u? 1 / 5 / 10 / meer dan 10
- hoeveel geluiden heeft u ooit zelf gemaakt? 10/100/1000
- Front 242? Y/N
- Bent u vastgeroest in de jaren 90? Y/N/weet niet

:dubbel:

eehhm ow ja
 
b.o.t.t.r.o.p.

is nu ook een angerfist remix van ...

Mein gott... ik hoor het de Dark Raver nog aankondigen op Radio Stad Den Haag (als de atmosferische condities het toelieten).

En dan de Haagse tegenhanger T.O.P.D.R.O.P. (minstens zo erg als Poing!).
 
Toch even een verzoekje, als we het toch over Rave the City hebben.
Er werd voor de Rave the City's vaak door (ik dacht) Gizmo wat uitgebracht als bijpassende 'anthem'. Zo had je o.a. Rave-a-Graphixxx.
Nou was de house toen nogal verdeeld in wat 'hardcore' en iets wat 'mellow' genoemd werd. Naast de harde nummers is er toen voor een (eerdere) Rave the City ook een mellow nummer gemaakt met een voor die tijd typerend Korg M1 Organ basje.
Weet echter niet meer hoe het nummer heet, zou het best wel weer es willen horen.
Iemand?
 
Ik heb die anthem shizzles allemaal op plaat volgens mij, maar een deel ervan is verloren gegaan tijdens een brandje. Ik zal es kijken hoe ie ook alweer heette. Ik meen iets van Erotic City ofzo.


Oh en Achtung! was VET dus niet zaniken :-)
 
vooral dat tempo blijven opdrijven wat destijds een ware sport leek onder de kale componerende zombies naar soms wel 240 BPM ging nergens meer over...

Hee,.. :?:?:?:? da doe ik nog steeds soms tijdens livesets,..
Niks mis mee,..
Da werkte toen,. en t werkt nog steeds,.
Vooral goed om de mafkezen op de vloer ff te resetten!
Als je ziet dat ze t daar ff niet meer weten!
 
Laatst gewijzigd:
Kan iemand zich nog een plaat herinneren waarin eerst een langzaam stuk zat met een piano, en daarna het opgeschroefd werd naar 180? Ik kan me stemmen als "dance to the rhythm" herinneren (wordt gelukkig in geen enkele plaat gebruikt ;))

En hieronder een van de betere happy plaatjes uit die tijd, vind ik :mega:
 
mods? ideetje?

Bericht door een moderator:
Dat topic is al bijna 6 maanden dood, deze thread wordt actief in gepost. Verder zie ik inderdaad raakvlakken maar geen 100% match wat deze twee topics nagenoeg niet samen te voegen maakt. Wat mij betreft dus prima zo..... Zie het probleem ook niet zo eerlijk gezegd.
 
Bericht door een moderator:
Dat topic is al bijna 6 maanden dood, deze thread wordt actief in gepost. Verder zie ik inderdaad raakvlakken maar geen 100% match wat deze twee topics nagenoeg niet samen te voegen maakt. Wat mij betreft dus prima zo..... Zie het probleem ook niet zo eerlijk gezegd.

nee he, de threadtitel van deze topic heet "Dune", en 98% van de posts gaat over 90's muziek...

boeit me verder ook niet leek me een goede aanvulling op de 90's thread
 
Het probleem is dus eigenlijk dat veel mensen off topic posten. Post eens ontopic mensen! ;)
 
Covers en remixen zijn meestal verschrikkelijk. Een nodeloze vernacheling van het origineel. Maar ik vind - het is als vloeken in de kerk - eerlijk gezegd de cover van 'Who wants to live forever' van Dune veel beter dan het oorspronkelijke stuk van Queen.



Dat wilde ik nog even kwijt.
 
Back
Top