Dune > hoe werd dat in de tijd ontvangen?

Na het lezen en luisteren van dit topic snap ik in 1 keer waarom een bepaald topic al 11 paginas vol lof heeft. :)
 
Oh jeugdherinnering! Gewelidg al die oude nummers! Dat nummer van The Music Instructor vond ik destijds geweldig! Wat ouder geworden moet ik toegeven dat het muzikaal weinig voorstelt, maar ik blijf dit soort muziek leuk vinden.

Mijn bijdrage aan de algehele vreugde:







Er was in de jaren '90 ook een nummer over internet. De tekst ging over een vrouw die vroeg of haar man eindelijk achter de computer vandaan wilde komen. Titel en artiest zijn me ontschoten, maar misschien herinnert iemand van jullie hem wel.
 
ow ja maxx... echt al die eurohouse nummers hadden hetzelfde themaatje,
iets in de trent van C-C-G#-G#-A#-A#-C-C
Er was in de jaren '90 ook een nummer over internet. De tekst ging over een vrouw die vroeg of haar man eindelijk achter de computer vandaan wilde komen. Titel en artiest zijn me ontschoten, maar misschien herinnert iemand van jullie hem wel.
en een nummer over een e-mail nach berlin met 2 hele lompe wijfen :D

1999_double_date.jpg
 
en een nummer over een e-mail nach berlin met 2 hele lompe wijfen
Je bedoelt ? Ze hebben meegedaan aan de finale van het nationaal songfestival. Dit nummer doet mij denken aan die Britse inzending voor het Eurovisie Songfestival die ook zo vreselijk vals klonk, maar dat was - dacht ik - nog in deze eeuw.
 
Double Date... op de foto lijken dat eerder verbouwde venten met ergens wasknijpers opgestoken voor die glimlach.
En als ik die hoor zingen... naaah... volgens mij is dit gewoon kolder en fake.
 
Ooit deze live gezien (in toenmalige Bel-Air te Wommelgem)



Vond ik toen maar niks, al heeft het nu wel iets, vooral omdat we weten dat die ook leukere en betere dingen gemaakt heeft.
 
Eigenlijk wel grappig, juist Meltdown van Lunatic Asylum op het stalen weel gelegd... wat een verschil al die shit hier :
 
Foute ouwe semi-rave achtige begin jaren 90 house? Daar heb ik nog stapels van liggen.
Maar als het weer mag, blijkbaar.... :D

 


(altijd afgevraagd waar die toffe choir sample in het begin uit kwam)
 


... die hele Techno Trax serie, in ieder geval de eerste paar, heb ik nog ergens op achterin de kast...
 
Back
Top