Wat vinden we eigenlijk van Nova??? (Rob papen)

wat we van nova vinden

wat we van nova vinden

ik heb er hele goede herinneringen aan alleen helaas de lp die ik had van hun ben ik kwijt geraakt :erm: :erm:
 
Erg goed dat deze thread er gekomen is. Ik had zelf de LP Terranova op een bandje (jaja, shame on me...).
Naar aanleiding van deze thread ben ik (weer) gaan zoeken en nu ligt the real thing hier op de draaitafel :)
Lang leve eBay. Dus ik voel me weer 12 :D
 
3 februari "Theater van het sentiment"

3 februari "Theater van het sentiment"

Hoi,

3 februari om 17.30hr zijn Ruud van Es en mijzelf (Nova zonder Peter Kommers) even te gast bij het programma "Theater van het sentiment".
Het gaat dan over 16 april 1982.

Natuurlijk hebben we wat synths meegenomen, waaronder de Korg MS-20

Cheers,
Rob
 
jeetje, dit abbonement was ook al weg.... (email service thread) :)

maar gelukkig ben ik net op tijd om dat theater niet te gaan missen. leuk:)

kan iemand terranova eens op mp3 zetten?!?!?! want dat is het enige nummer dat ik nog nooit heb gehoord van nova:(

alvast bedankt
 
kan iemand terranova eens op mp3 zetten?!?!?! want dat is het enige nummer dat ik nog nooit heb gehoord van nova:(

Terranova is de hele LP. Er is geen apart nummer dat "Terranova" heet. Er is wel "Terra" (laatste track van kant A).

Enne, vragen om mp3's? :smeris:
 
Re: 3 februari "Theater van het sentiment"

Re: 3 februari "Theater van het sentiment"

Origineel geplaatst door robpapen
Hoi,

3 februari om 17.30hr zijn Ruud van Es en mijzelf (Nova zonder Peter Kommers) even te gast bij het programma "Theater van het sentiment".
Het gaat dan over 16 april 1982.

Natuurlijk hebben we wat synths meegenomen, waaronder de Korg MS-20

Cheers,
Rob

Heey gelukkig zie ik dit net op tijd! Ga zeker even kijken Rob!!! :okdan:

Heb jij nou eigenlijk nog royalties ontvangen voor die DVD met de Aurora clip erop? :L
 
Over enkele ogenblikken start de uitzending. Ik ben alvast benieuwd. Trouwens, ik denk dat de uitzending later ook beschikbaar zal zijn op de website : www.theatervanhetsentiment.kro.nl/

Onderwerpen die me interesseren zijn o.a. Rob Papen en natuurlijk de allereerste uitzending van Sesamstraat. :okdan:
 
Origineel geplaatst door etaoin
Sinds wanneer is het vandaag 3 februari? :confused:
Ze komen pas morgen hoor :D

Het programma is net afgelopen. Ik was natuurlijk teleurgesteld want ... geen Rob te bespeuren. Maar ik heb me dus vergist. Heb ik morgen alvast weer iets om naar uit te kijken. :D
 
Vandaag heb ik me niet vergist. :D

Nova met Aurora was natuurlijk erg leuk om terug te zien. De overige muziek was anders ook niet mis: Yazoo, OMD, Michael Jackson (toen die nog niet gebleekt was), The Golding Earring, Toto, Duran Duran, Men At Work,...
 
Oooooh gelukkig! Was het ook helemaal vergeten :o:

Damn zeg, had het notabene op een post it hier geplakt 8o)
 
Eigenlijk zou die Fons de Poel (presentator) moeten gevierendeeld worden. Wat nou ... nog nooit gehoord van Aurora. Cultuurbarbaar :(


Overigens. Rob .. je kan mooi zingen hoor. :D
 
Ik vraag me alleen af waarom ze die synths nu meegesleept hebben, want behalve dat ik ze tegen een pilaartje en op de grond heb zien staan (voor ongeveer 0,67736 seconden) heb ik er vrij weinig van gezien ...
 
Na aanleiding (of is het 'naar aanleiding', ik weet het nooit :confused: ) van dit draadje , ben ik mijn allereerste 'album' (in mijn geval een voorgespeelde cassettebandje) gaan terugzoeken, die ik kocht als jochie van een jaar of 9 a 10, om eens te kijken wie daar achter zat.

De tape heet'The world of synthesizers', uitgegeven in 1989 door Dino Music en zag tot mijn verbazing dat geheel deze tape door Nova gespeeld is en een zekere forumlid wordt meerdere malen genoemd.

Nog ff tracklisting:

Kant 1:
1. Bolero (daar was ik als kind helemaal weg van)
2. Song for Guy
3. Once Upon A Time In The West
4. Joy
5. Asia Minor
6. I'll find my way home
7. Aurora

Kant 2:
1. Africa
2. Rondo Russo
3. Bright eyes
4. Who Pays The Ferryman
5. I Will Return
6. Theme from Reilly
7. La Colegiale
8. I Hear You Now
9. Mozart 40th

Gebruikte apparatuur volgens sleeve: Korg M1, Roland Jupiter 8, Emax, Ensoniq ESQ-1, Alesis HR16, Yamaha TX7, Roland D-20 and digital recorded (jaja :D ) op een Atari computer met C-Lab Creator program (er staat zelfs bij supported by Mopro).

Wat gaaaafff om weer terug te horen :) , heb er leuke herinneringen van :)

Groeten, Vincent
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top